Hallo dames/heren Ik vraag me af of jullie weten welke afslankpillen nu echt werken? Het is niet zo dat ik er niks voor wil doen en dat het afvallen maar vanzelf moet gaan maar ik ben al heel wat kilo's kwijt en het wilt niet echt meer. Ik fitnis elke dag 2 uurtjes ongeveer. Hopelijk hebben jullie wat ervaringen! Groetjes Channie
Ja het is iets wat ik gewoon heel erg leuk vind haha. Daar in tegen zul je mij nooit buiten zien joggen of zo. Ben ik het type niet voor. Hahaha. Echt niemand ervaring met een goede afslankpil?
Nope... naar mijn idee werken ze gewoonweg niet... als dat wel het geval was geweest, dan zou er wel iets meer aandacht aan zijn besteed in de media
Ik denk ook niet dat die pillen echt zullen werken. Super goed van je dat je elke dag 2 uur fitnist! Hou vol, dan gaan die andere kilotjes er vanzelf ook wel af!
Pillen werken niet! en als er pillen zijn die wel werken dan zijn ze vaak schadelijk voor je gezondheid. begin er maar niet aan, op een natuurlijke manier afvallen is veel beter.
wel, ik heb een tijd bij een chemisch bedrijf gewerkt waarbij we als klant Sanofi Aventis hadden.. Nu waren die bezig met de ontwikkeling van een medicijn om te stoppen met roken en toevallig had die als bijwerking dat je ervan afslankte; Rimonabant noemt het, maar ze hadden problemen toen om het door de Food & Drug Adm. te krijgen in de States .. hoe het nu zit : http://www.gezonderworden.nl/acomplia-rimonabant.html
Als het afslanken niet meer wil moet je je voedingspatroon weer aanpassen. Je lijf is nu afgesteld op wat je eet en doet het daar goed op.
Misschien omdat je teveel sport en te weinig eet gaat je lichaam in spaarstand. Als je echt fitness is het beste om niet dagelijks te doen maar om de dag een rustdat zodat je spieren kunnen herstellen. Fitness is dat krachttraining of cardio? Beste is om eerst krachttraining te doen en daarna pas cardio. dagelijks cardio is wel goed daarentegen. Let op je voeding als je sport mag je echt veel meer eten en eet vooral eiwitten. Minder koolhydraten in de avonden of juist geen koolhydraten zal je zien dat je snel afvalt maar overdag wel 5-6 keer eten en kleinere maaltijden met bij elke maaltijd wel eiwitten zoals yoghurt, kwark, vis, kip. Pillen werken niet anders waren er niet veel dikke mensen geweest. Enige wat wel werkten maar die zijn inmiddels uit de handel waren stackers maar je had meer het gevoel dat je een xtc pil op had.
stackers zijn uit de OFFICIELE handel, dus nog wel verkrijgbaar via de illegale weg. Lang geleden heb ik die ook ens gebruikt maar merkte er niks van, ook niet dat xtc gevoel. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik adhd heb en dan kun je niet op averrechts op medicijnen reageren. Zo merkte ik ook niks van Ritalin. Zo'n 13 jaar geleden heb ik ooit n afslankpil gebruikt die je alleen via de dokter kon krijgen, die werkte geweldig. Ik weet niet waarom maar die zijn uit de handel genomen.
lijkt wel alsof alle goeie dingen uit de handel worden genomen, net zoals Alfavitjes voor wakker te blijven. Maar ik had een goeie dokter, die zei gewoon dat ik hem de formule van Alfavit moest bezorgen en dan schreef hij de ingrediënten voor, die de apotheker dan moest gebruiken om de pilletjes te maken. Tja de naam is mss uit de handel, maar niet de ingrediënten hé , wel slim gezien vd dokter .
spieren zijn zwaarder dan vet, dus vooral als je krachttraining doet kan het goed kloppen dat je niet afvalt! dat kan een verklaring zijn, wat ook kan is dat je lichaam zich aan het aanpassen is. dat duurt een paar weken en dan val je weer af. dat is een goed teken! ik heb dit zelf ook gehad dus spreek uit ervaring. succes, en overdrijf het niet he!
Ik doe voornamelijk cardio. Ik step 30 minuten en fiets dan 12 minuten en loop dan vaak nog 10 minuten. Dan ga ik men armen trainen maar pak ik zeer lichte kilo's omdat je volgens de trainster met afvallen licht moet pakken. De dag erna pak ik de beenspieren dus om de dag. Dan train ik de buikspieren en dan weer afsluiten met cardio.
klinkt misschien een beetje raar hoor, maar ze halen medicijne niet voor niets uit de handel. En dat een dokter dan wel de ingredienten wilt voor schrijven zodat de apotheek de pillen kan namaken.. sorry maar dat vind ik dus geen verantwoorde dokter.
tja als hij het zelf niet voorschrijft , en zo in de hand houd, dat weet ie maar al te goed dat het ook op een andere manier te verkrijgen is .. de niet zo officiële. Alfavit zou bij sommigen hartklachten veroorzaken, maar het is niet omdat het bij x aantal mensen wat last bezorgt (tja hoeveel nemen ze er ook van) dat het daarom niet bij anderen werkt.
En dat doe je elke dag? Man, als je er nu ook nog afslankpillen bij gaat nemen pleeg je onwijze roofbouw op je lichaam hoor. Blijf lekker bewegen en laat die pillen gewoon staan. Je hebt je bouwstoffen hard nodig als ik dit zo lees, lijkt me niet slim om dat alles af te laten breken door pillen...
Mag ik je 1 tip geven, wees niet bang om zwaarder te trainen juist door licht krachttraining te doen, doe je eigenlijk weinig. Spieren opbouwen klinkt eng bij een vrouw maar je zal geen bodybuilder worden. Maar pak een gewicht dat je net de laatste 2 herhalingen aan kan en je zal zien dat je lichaam ontzettend veel vet ga verbranden. En pas na krachttraining cardio doen dus niet ervoor. Ik spreek uit ervaring, ik heb bijv. bij benen dan pak ik 50kg in totaal als ik ga squatten (kniebuigen) en armen pak ik bijv. ieder arm een gewicht van 8kg en ik ben echt niet gespieder geworden maar wel strakker. doe bijv. 4 sets van 12 herhalingen. En dan bijv. 2-3 keer per week krachttraining en de rest van de dagen cardio. Eet meer want je verbrandt ook meer. lees anders deze site daar heb ik heel erg veel van geleerd http://www.slank-en-sterk.nl/
bibiche ik ben het helemaal met jou eens! van krachttraining verbrand je trouwens meer calorieen als van cardio. ik heb voorheen stackers gebruikt die werkte erg goed maar zijn uit de handel gehaald. je kan ze nu weer kopen maar dan zit er een bepaald middel niet meer in wat juist hielp maar wat ook gevaarlijk scheen te zijn ephedrinen ofzo. succes ermee!