Een bekende tip die veel te vinden is op internet: Smeer u oven aan de binnen kant in met groene zeep, zet in een kom ammonia en plaats deze eveneens in de oven laat dit een nacht staan en de volgende dag laat hardnekkige vast zittende vuil zich makkelijk verwijderen met een warme vochtige vaatdoek....succes!
Dan een bakje met een laagje water er in doen 2,5 min op de hoogste stand in de magnetron. Dan gaat het stomen en krijg je het vuil er af. ( ik he een combi met stoomreinigingsfunctie er op ) Hoef je dan alleen een doekje te gebruiken. En voor de echte vetvlekken enzo dasty!
Ovenspray van Muscle. Even sprayen, alles een half uur in laten trekken en je kunt het zwart zo wegvegen. Nog even na schoonmaken met een sopje en alles blinkt weer.
Wat ook helpt is een bakje met water met daarin een paar schijfjes citroen erin zetten en hem op de magnetronstand zetten. Wanneer het water begint te koken zet je de magentron uit en kun je het vet zo wegvegen Tip van de dames van "hoe schoon is jouw huis" hihi...
de beste tip: ga dasty halen bij de wibra! werkt super dat spul en haalt vet weg, ik gebruik het overal voor, de wc, badkamer, keuken. sprayen, even laten inwerken en afvegen met een nat doekje.
Zelfs een laag van de gelakte tafel, wat niet de bedoeling is. (Een topic wat ik onlangs hier in de lounge zag staan...)
Jaa Dasty! Even inspuiten, paar minuten wachten en je veegt alles zo weg. Zelfs extreem aangekoekte meuk die er al weken zit
Haha ik ken het. *luie huisvrouw* Maar het werkt ook na maanden gewoon de behandeling een paar keer herhalen. En daarna goed uitsoppen met water.