Hoihoi, Mijn dochtertje van 9 weken huilt veel, overdag slaapt ze alleen in de draagdoek. In bed krijst ze alles bij elkaar. In de nacht gaat het wel goed, dan ligt ze in haar wieg, komt nog wel voor een voeding, maar slaapt dan weer gelijk door meestal. Al veel geprobeerd, bedje hogerzetten, erbij blijven, laten huilen en steeds troosten, maar niets helpt. Nu ben ik net klaar met voeden en zie ik deze plek (zie bijlage)op haar beentje.. wat zou dat kunnen zijn? Het is niet zo'n hele heldere foto, maar het is een witte plek met een rode rand erom heen.. Iemand enig idee? Verder op haar lichaam heeft ze nergens last van, alleen wat pukkeltjes op haar gezichtje, maar dat kunnen ook hormoonplekjes zijn, zeggen ze.. Graag hoor ik jullie meningen.. Alvast bedankt!
wat het huilen betreft al eens aan een osteopaat of body stress rease gedacht? hier nu 2 keer bij de osteopaat geweest en zoontje doet nu 1 slaapje vna 2 a3 uur en snachts wordt hij maar 1 keer wakker. Tegen over eerder meerdere korte slaapjes en soms ieder uur wakker snachts.
Is de vlek niet vrij snel weer weggetrokken? ik ken van die witte plekken die puur komen door druk. Na even trekt het weer weg.
Ziet eruit als een muggenbeet oid.. Als het dat is, zal daar het huilen niet van komen denk ik.. Mijn meisje huilde ook ontzettend veel overdag van 4 tot 10/12 weken ongeveer, in de nacht was het prima, wij zijn toen gaan inbakeren en dat hielp echt heel goed..