Wat is nou echt leuk speelgoed voor baby's vanaf 6 maanden? Mijn dochter begint steeds meer te spelen. We hebben niet heel veel, we hebben knuffels, rammelaars, zachte boekjes, we hebben nu ook een baby walker gekocht (kan ook zittend gespeeld mee worden) maar ze zit nog niet hoor. We hebben nog wat andere dingetjes, maar soms lijkt het alsof ze even uitgekeken is op die dingen haha, dan geef ik het haar en pakt ze er niet enthousiast naar, als ik haar wat anders geef waar ze niet vaak mee speelt of iets nieuws, weet ze niet hoe gauw ze het pakken moet. Wat is leuk? Wat hebben jullie allemaal? * waar ik alles ga laten......... haha, dat is een andere vraag *
Hier is alles favoriet Rammelaars en knisperboekjes vooral bij oma. Thuis haar knuffelrups (van een cm of 50) Haar knuffel bal met gezichten (action) Muziekboek (fisher price) Sofie de giraffe (bijtspeelgoed) Haar tamboerijn (vtech) En een soort "ketting" om in te bijten, draaien, rammelen. Geen idee waarcan. Ze vermaakt zich overal prima mee! Ookal is ze morgen 8 maand
Hier is een knisperboekje een favoriet en daar vermaakt ze zich uren mee. Ook is ze helemaal dol op dingen waar geluid en muziek uitkomt. En..........raar maar waar, ze vermaakt zich ook gigantisch met een slabbertje haha.
Hier zijn de favorieten; De vtech tamboerijn Sofie de giraffe Zo'n Fisher price ringentoren Fisher price picknick mandje Bij oma een laptop met verschillende kleuren toetsen met muziekjes ed. (Ook vtech) En nog steeds verschillende rammelaars hoor.
Onze kerel van 6.5 maanden speelt t liefst met: Rammelaars, allerlei ringen, speelsleutels, tv van nijntje (zo'n ding dat je op moet draaien en dan steeds dezelfde plaatjes voorbij komen) en natuurlijk boekjes. Boekjes zelf kijken, blz omdraaien en luisteren/kijken alsmama voorleest.
Hier is alles wat geluid maakt favoriet. Een kom die een muziekje laat horen als je er wat in gooit, een tractor met verschillende boederijgeluiden, een klein pianootje.... Alles vindt hij even mooi. Verder vindt hij vooral 'gewone' spullen leuk: een plastic bakje, een houten lepel. We hebben bakken met speelgoed, maar het leukste is toch vooral om die bakken helemaal uit te laden en vervolgens níet te gaan spelen