M'n popje van ruim 15 mnd heeft vanochtend voor het eerst echt los gelopen en nog wel gelijk de hele kamer op en neer . Dus ik ben hartstikke trots op haar. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best eng vind. Het ziet er nog zo wankel en onwennig uit, ik ben als de dood dat ze op haar hoofdje valt, brrrr .
Oooww wat goed! Ik deel je gevoel! Mijn zoontje liep ECHT voor het eerst zelf, afgelopen zondag, toen het huis volzat met visite voor zn verjaardag! Hij wilde dat geljk iedereen zag wat hij kan En vallen zal nogwel vaak gebeuren
Haha, goede timing heeft jouw zoontje. Mooi om te zien he, die eerste wankele stapjes. Het lijkt me wel heel leuk als je het gelijk aan iedereen kunt laten zien. Helaas was ik helemaal alleen thuis, dus zelfs papa heeft het magische moment moeten missen. Ja, ze zal inderdaad nog wel héél vaak vallen, maar ik blijf het toch eng vinden. Ik vrees dat ik hierin misschien een beetje overdreven bezorgd ben . Het zoontje van mn zusje is drie maanden geleden een flinke scheur in z'n voorhoofdje gevallen, net naast z'n oogje. Hij moest zelfs een nachtje in het ZH slapen. Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen, maar ik ben er wel heel erg van geschrokken. Maar ja, meestal vallen ze gelukkig niet zo hard natuurlijk. En vallen hoort erbij.