Nou, om heel eerlijk te zijn.... Mijn vriend heeft gezogen en toen heb ik gedweild. Hij heeft alleen niet goed gezogen, waardoor ik niet fatsoenlijk kon dweilen. Toen heb ik 'm bijna een schop verkocht omdat hij 'geen zin had om tijdens het zuigen de mat op te tillen'. Toen hebben we het weer goedgemaakt en kreeg ik zo'n lekker zuignap-kusje. Nu ruikt alles weer lekker fris, en wel naar lotusbloemen! Einde. *buigt*
hahaha het gaat hier weer nérgens over ik heb 1 was gedraaid en buiten gehangen en net weer opgevouwen. Ook heb ik de hele ochtend met mijn wakkere dochter zitten hanessen en heb ik vanmiddag met mijn zoon in het zwembadje gespeeld en 1 libelle gelezen. Nog iemand geïnteresseerd in wat we hebben gegeten? ow nee, daar is al een topic over
Lucia, Hij heeft dus duidelijk nog wat extra dagen dagen nodig van de cursus "hoe word ik een goede huisvrouw" ! De cursus "goedmakertjes" heeft ie al wel afgerond zie ik!
Wacht pak er ff een bak chips bij, ga er helemaal voor zitten en wacht vol spanning hoe het af gaat lopen
zal ik dan ook maar vertellen dat ik vandaag zoals een echte huisvrouw toebehoort zoals mijn man zegt. uit mijn neus heb zitten vreten ofwel niets uitgevoerd. Behalve van de zon genoten en water in badje gedaan, waarin zoon en ik jan huygen in de ton hebben staan stampen.
Heel heet water! (met een mop, moet je niet uitwringen met je handen) Ongeveer 20 minuten. En allesreiniger met lotusbloemen.
Tja, dat zijn kerels he Die van mij tilt de mat ook nooit op.. Of nou ja, eigenlijk stofzuigt ie niet eens. Want "daar heeft hij geen kijk op". Dat klopt inderdaad, weet ik uit ervaring... Welke reiniger gebruik je voor je vloer? Lotusbloemgeur lijkt mij persoonlijk echt het einde..