Die zorgen om het kleintje zijn zooo vreselijk!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmamick, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmamick

    Emmamick Bekend lid

    24 okt 2009
    814
    0
    16
    Net in de pauze van mijn werk gauw boodschapjes gedaan op de fiets. Ontzettend voorzichtig, link kijken, rechts kijken, stapvoets fietsen, schrik ik me opeens kapot van een vogel die net niet in mijn gezicht vliegt. Dus ik SCHRIK en duw mijn remmen vol in, waardoor ik een hele schok krijg en mijn broek ongemakkelijk in mijn buik werd gedrukt.

    Maak ik me dus METEEN zorgen dat ik de kleine heb beschadigd en dat ze niet meer leeft. Zo erg zelfs dat ik er onwel van ben geworden, omdat ik haar niet meteen voelde bewegen. Zit nu op het werk en heb net 10min gewoon zo gezeten, helemaal misselijk, gewacht op beweging, en die opluchting die ik voelde toen ze begon te wiebelen!!! Het is gewoon niet gezond meer meiden!!

    Help!! Ik heb even iemand nodig die me moed in praat door te zeggen: die kleintjes kunnen ontzettend veel hebben, want word knettergek van mezelf en mijn zorgen. :)
     
  2. Manny211

    Manny211 Fanatiek lid

    15 okt 2009
    1.899
    0
    0
    Mama
    Ergens
    Meis.. Kop op!!!
    Die kleintjes kunnen idd een heleboel hebben hoor :)
    Er zit zoveel bescherming voor je kindje.. dat je die echt niet zomaar raakt.
    Rustig aan he!
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ooo schrikken is dat he! Gelukkig is je meisje heeeel goed verpakt en beschermd en moet er heeeel wat ergers gebeuren voordat ze er hinder van heeft! Probeer het los te laten!

    Maar snap je gevoel wel hoor, helemaal van dat: ooooo beweeg nou even!! Dan ben je pas weer gerustgesteld.....
     
  4. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.778
    751
    113
    Snap op zich wel dat je je zorgen maakt, maar je kindje zit heel goed verpakt hoor. Hier is ons hondje (zo groot als een kat) best vaak op m'n buik gesprongen maar ze doet t nog steeds goed hoor!:D En zelfs als je met je buik ergens tegenaan valt (of t moet heel ongelukkig zijn) is er niks aan de hand.
    Heb je om jezelf gerust te stellen al een keer een balletje in een zakje water gedaan en erin geknepen? Dan zie je t effect wat de baby in je buik ook heeft...
     
  5. ravy

    ravy Lid

    18 mrt 2010
    44
    0
    0
    hilversum
    ik vind het ook altijd een rot idee als ik schrik ben bang dat ie er dan zoo uitvald... maar ik weet ook dat dit niet kan gebeuren.
    kindjes zitten super beschermd in je buik met al dat vocht om hun heen.... er kan niets gebeuren hoor meis. nog even en ze word fijn geboren en krijg je weer angsten dat je haar laat vallen haha dat hoort er allenmaal bij.
     
  6. Emmamick

    Emmamick Bekend lid

    24 okt 2009
    814
    0
    16
    Haha ja idd, precies dat denk ik dan: ooooo beweeg nou! Stel mama gerust! :p

    Nou ik geloof dat het er gewoon bij hoort, maar dat je fysiek echt onwel kunt worden van de zorgen is nieuw voor mij! Ik dacht dat ik juist een vrij relaxed persoon was, maar daar is weinig van terug te vinden deze zwangerschap.
     
  7. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi
    toen ik rond die termijn zwanger was kreeg ik een winkel wagen in me buik geduwd van een ander ennuh ik heb een gezonde zoon gekregen :D
     
  8. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Krijg hier ook dagelijks een trap of duw in mij buik van mijn dochter, en ze probeert mijn buik regelmatig uit als krukje maar denk dat het allemaal wel goed verpakt zit daarbinnen.

    Echt fijn voelt het inderdaad niet, maar tot op heden gaat het nog steeds goed met de kleine beeb ;)
     

Deel Deze Pagina