Hallo, Ik heb helaas een mk gehad en 3 sept. een curretage. De eerste x toen ik zwanger was had ik hele gevoelige borsten en tepels.. Nu zitten we weer in ronde 1 na mk. Ik heb ws tussen 10 en 19 november mijn NOD. Toch kon ik het niet laten en heb vanmorgen een kv-test gedaan (2voor5). Deze gaf een heel licht streepje. Bijna wit met iets rose van kleur. Nu was mijn vraag, is dit een positieve test? Of test die van kv ook wel een vals posititef? Heb totaal geen last van mijn borsten dus schrok vanmorgen ook behoorlijk toen er toch een vaag lijntje verscheen.. Enige wat ik heb is dat ik moe ben en weer pukkels krijg. Kan je ook zwanger zijn terwijl je geen last van de borsten heb? (omdat ik dit de eerste x heel erg had). Heb net 2 testen van cb gehaald maar daar wil ik nog even een paar dagen mee wachten. Wie heeft miss dezelfde ervaring of kan mij helpen?? Liefs
Kruidvattesten geven eigenlijk bijna nooit vals positief. Een indrooglijntje verkleurd niet, dus als je lijntje roze kleurt dan zit er HCG in je urine. Als je na de miskraam al een keer negatief getest hebt dan wordt het nu spannend. Ik zit net te bedenken dat je 3 sept een curretage gehad hebt dus eigenlijk kun je daar geen hcg meer van in je lijf hebben. Eigenlijk is er maar 1 ding wat je kunt doen; en dat is afwachten en over een paar dagen nog eens testen. Zo vroeg testen maakt het vaak alleen maar lastiger!
Ik heb ook nog nooit vals positieg getest met die testen...schijnen HEEL gevoelig te zijn dusse...meid wie weet..!!!!!!!Hoop het van harte voor je hoor! x
Heb je na je miskraam nog een test gedaan om te checken of je HCG weer weg was??? Het kan nl zijn dat er nog wat HCG in je lichaam zit van je vorige zwangerschap. Dat kan er soms best lang inzitten. Dat is per persoon verschillend en ligt er ook aan hoe lang je zwanger bent geweest. Ik heb in ieder geval geen ervaring met valse kruidvat testen. Bij mij werkten ze altijd heel goed. Ook al voor mijn Nod. Enne...iedere zwangerschap is anders dus de pijnlijke borsten hoeven nu nog niet te zijn begonnen hoor... Spannend...houd je me op de hoogte? Ik duim voor je!! xx
Bedankt voor jullie snelle reacties..! Echt lief.. Ik heb idd na mijn curretage dezelfde testen gedaan en toen testte ik negatief (meerdere testen gedaan). Dus dat de HCG van de vorige zwangerschap nog in mijn lichaam zit kan niet.. En idd Marleen, vroeg testen maakt het idd lastiger maar ben ook zow ongeduldig hihi.. Hou jullie zeker op de hoogte!! Spannend... Xxxjes
Jottie, ik duim voor je! Je hoeft geen last van je borsten te hebben zo vroeg in de zwangerschap, had ik bij de eerste ook pas na 8 weken. Succes!!!!
kruitvat gaf bij mij na 12 weken nog steeds negatief aan! dus ik heb er wel slechte ervaringen mee... ik was wel zelf ook meteen de 1ste ronde na mijn miskraam weer zwanger en je hoeft zeker geen pijnlijke borsten te hebben iedere zwangerschap is weer anders! ben benieuwd als je de cb test hebt gedaan.. ik duim voor je
Bedankt voor het duimen!! Ben ook errug benieuwd.. zodra ik meer weet horen jullie het uiteraard meteen!
Ik had een week voor me NOD al een positieve test in de handen met de kruitvat 2 voor 5,00 dus het kan best!
@ Jottie: Haha, ja dat snap ik meis. Ik vond het ook steeds moeilijk, maar heb wel gewacht en had tot 2x toe een super positieve test in handen. Nu ben ik gestopt met de pil omdat ik me er niet prettig bij voel, maar ben nog niet ongi en heb 3 testen gedaan om zeker te weten dat ik niet zwanger ben (we zijn niet bezig voor een 3e). De 1e kreeg geen controlestreep, de 2e had een hele duidelijke indrooglijn en vertrouwde ik ook niet en bij de 3e was echt niks te zien. Wij hebben hier wel een KV maar ik ga hier in het dorp echt geen test halen, ze kunnen hier lullen als Brugman, dus ik was bij trekpleister en dirx geweest een paar dorpen verderop. Die KV testen zijn absoluut het fijnste en CB digitaal is wel heel duidelijk alleen zo prijzig! Succes meis laat die streep er maar afknallen van de week hihi (of vandaag al haha)!
Ik moet toch even waarschuwen dat ik 3 dagen geleden bij een kruidvat test wel degelijk een roze indrooglijntje heb gehad! Was wel pas na 2 uur.. Had de test laten liggen en keek toen toevallig. Geen idee of ie al eerder was verschenen. Heb vanochtend een nieuwe test gedaan en die was witter dan wit.. nu ook gelijk weggegooid om valse hoop van lijntjes buiten de testtijd te voorkomen! Succes, hoop voor jou dat je zwanger bent!
ik had 5 dagen voor nod een heel licht streepje zoals jij beschrijft met kv 2 voor 5. hoop voor je dat het raak is.
Bedankt voor jullie reacties..! Kon het natuurlijk niet laten dus heb vandaag een dipstick van matcare gebruikt en ook daar was een licht 2e streepje te zien.. Pfff ben echt benieuwd! Zal wel heel speciaal zijn 2x in ronde 1 zwanger.. Dinsdag of woensdag wil ik een van cb doen. Geen digitale maar zo een met een kruis (heb ik nog 2 van). Heb ook nog 1 van kruidvat en een digitale van cb met indicator. Die wil ik pas doen na de 19e.. (zijn me anders net wat te duur..) Ik hoop het echt Marleen.. Hihi potje ongeduldig hier..! Ben blij om te horen dat meer meiden voor hun NOD een licht streepje hadden..
ik heb alleen je vraag gelezen, toen ik zwanger was van onze zoon had ik met deze getest en ze deden het dus prima en toen had ik nog geen gevoelige borsten. groetjes
Had ik vandaag ook, maar mijn gyn vertelde mij eerder al dat alleen zo'n lijntje kan verschijnen met HCG, anders echt niet. Maar goed volgens mijn was het ook een indrooglijntje, terwijl ik dit eigenlijk nooit eerder met deze testen gehad heb.
Nou lieve meiden... Heb vandaag toch maar een digitale gedaan van cb en ja hoor; ZWANGER !!! Ben echt superblij maar kan het moeilijk geloven.. Omdat ik echt nergens last van heb. Alleen wat pukkels en meer moe. En ben erg onzeker omdat ik de 1e x een mk heb gehad.. Dus durf nog niet te blij te zijn.. Eerst maar eens de 8weken echo afwachten... Maar jullie echt superbedankt voor jullie reacties en hoop (voor degene die het nog niet zijn) dat je snel zwanger mag worden!! Liefs