Victor? Poe! ik vind het zooo moeilijk. hopelijk hebben jullie leuke ideeen. Dachten zelf eerst aan Amber.. maar nu staat de twijfel toe haha! hormonen? Alvast bedankt iedereen.. Grs Pollewop
Ik vind Amber er heel mooi bij staan! Verder (geen idee of het je smaak is, maar ik vind het er leuk bij): - Isabelle - Charlotte - Emma - Manon - Esmée - Sarah
Amber en Victor: erg leuk! Als je van dezelfde beginklank houdt: Famke en Victor, hihi. Mara en Victor? Merle en Victor? Jana en Victor?
Amber en Victor: erg leuk! Als je van dezelfde beginklank houdt: Famke en Victor, hihi. Mara en Victor? Merle en Victor? Jana en Victor?
Past hartstikke goed! van bovenstaande lijstjes vind ik ook mooi Sarah Emma Sophie Manon en Amy , klink ook wel goed bij victor , ik kom in elk geval wel uit op 2-lettergrepige namen!
Past hardstikke goed! Bij zo'n krachtige naam hoort ook een stevige naam dus Amber past goed! Ik zou persoonlijk dan niet voor een hele zachte naam gaan.
Victor en Maureen Marit Babet(te) Lois Tamar Dat waren de eerste namen die in me opkwamen. Zelf vind ik Amber een erg lieve naam (ook al kende ik een vreselijke feeks met de naam Amber). Maar dat even terzijde. Victor en Amber klinkt samen prima.
Victor en Janne Victor en Jenna Victor en Hanne Victor en Anke Victor en Anouk Victor en Ella Victor en Jelte Victor en Marthe Victor en Mila Victor en Elena Victor en Lara Victor en Lana Victor en Isa Victor en Charissa Victor en Shari Victor en Shana Victor en Sara Victor en Zyara Victor en Mir Victor en Aurynn Victor en Lexia Victor en Audry Victor en Farah Victor en Laila Victor en Lucy Victor en Celeste Victor en Ambery Victor en Lauren Victor en Laurien
Poee! nooit geweten dat een naam zoo moeilijk zou zijn! hahaha.. maar het stelt me wel gerust dat jullie Amber ook mooi vinden. Onze Victor is echt een "net"mannetje blousje enzo staat hem erg leuk.. Dus geen te aparte naam, maar ook geen naam die je dagelijks hoort. Ik denk toch dat we voor Amber gaan.. Maar ander ideen zijn altijd welkom, zo hoorde ik laatst Elian.. maar naar lang denken vond ik dat weer op alieen lijken... WHAHAHAHHAHAHA!