Doet iemand hier judo en is het leuk? Zoontje doet judo en ben aan het denken om misschien ook judo te gaan doen
Ik heb het vorig jaar ook geprobeerd. Het was hartstikke leuk om te doen, maar ik werd vreselijk misselijk van het koprollen. De eerste avond zelfs meerdere keren lopen overgeven. Daarna nog een paar keer geprobeerd met minder koprollen, maar ik ben na één keer al misselijk. Hartstikke stom . Verder een leuke sport. Persoonlijk hou ik wel van een beetje competitie en dat in combinatie met tactiek, techniek, kracht en uithoudingsvermogen leek het perfect. Gewoon een proefles volgen!
Ik twijfel vooral om het uur. Is 1 keer in de week van 19.30u tot 20.30u. 21u ten laatst thuis schat ik, douchen enz,... angst dat ik dan klaarwakker ben en niet kan slapen. De wekker gaat de dag erna om 4.30u. Lijkt me superleuk maar dat is dan weer mn uitvlucht dat ik denk het toch niet vol te houden
Ik heb 11 jaar gejudood en zou wel weer als we alle kids mogen krijgen wat ik graag zou willen wel weer recreatief willen judoën Het is echt een geweldige sport. Uitdagend , vermoeiend, maar ook erg leuk! Je moet wel durven vallen, maar dat leer je dmv valbreken. Als je vragen heb mag je me altijd pb doen! Over de tijd kan ik niet beslissen, dat is jou keuze, maar als het wat voor je is dan maakt tijd niet uit!
Mijn man heeft het als kind gedaan en vind het nog steeds super leuk. Als ie er de tijd voor had zou hij er wel weer wat mee willen doen. Het is ook best grappig om te zien dat na al die jaren het er nog steeds in zit.
Ik doe aikido. Net wat anders. Maar ik herken je verhaal... wij trainen tot 10 uur. Dan matten opruimen, even kletsen. Ik ben nu (bijna half 12) onderweg naar bed. Veel te laat voor mij. En moe, maar wakker. Nu helpt de warmte ook niet mee vanavond. Maar ik kan inderdaad niet meteen ala ik thuis kom naar bed. 't Is wel erg leuk om te doen. Je zou natuurlijk kunnen kijken of er nog andere verenigingen zijn, met andere trainingstijden.