Toch wel ja? Koffie ken ik er inderdaad ook heel wat van, oa mijn man en schoonvader. Redbull drinkt bijna niemand die ik ken, ikzelf ook niet. Vind beiden, zowel koffie als redbull erg vies
Het is het een of het ander. Dus of minder thee met suiker en wat afvallen, of lekker 3 scheppen suiker in je thee kieperen en op dit gewicht blijven en/of nog meer aankomen. Ik drink overigens nooit alleen water. Wel drink ik koffie (zonder cafeïne) met flink wat gewone melk er in. Melk, aanmaaklimonade (maar dan niet zoet, want dat vind ik niet te drinken) Thee zonder theine. (Wel neem ik 1.5 schep suiker in een mega beker, of 1 schepje suiker in een gewone grote beker) ik drink maar 3 koppen thee per week ofzo. Ik drink ook wel eens Ice thee, dubbelfris, maar daar gooi ik altijd nog de helft water bij. (Want anders vind ik het dus weer te zoet) En z'n 2x per week een glas chocolademelk. (Ongezond, maar vind ik erg lekker)
Ik drink ook veel thee hoor. (Geen zwarte thee, dat lust ik niet) Daar is toch niks mis mee? Rooibos, kruidenthee... Maar als antwoord op ts vraag. Nee, wat mij betreft zijn er geen suikervervangers zonder vieze bijsmaak en zonder kcl. Dus dan zou ik de balans opmaken wat je wil. -Wennen aan een bijsmaak van zoetjes of stevia. - Wennen aan thee zonder suiker - Minder suiker in je thee - Minder thee gaan drinken Dat zijn denk ik je enige opties.
haha, moet je tijd hebben om te drinken dan? je moet toch drinken? Ik drink dat gewoon terwijl ik bezig ben, kopje staat bijv op het aanrecht terwijl ik sta op te ruimen. Is dat zo gek dan? en qua drinken bij andere vrouwen: geen idee. als ik op visite ga of visite krijg, drinken we meestal thee. Of de andere vrouw drinkt sap, of fris. Ik zie maar zelden iemand die bijna alleen water drinkt. Ook als ik in andermans winkelwagen kijk, verbaas ik me vaak. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat op zp alleen maar mensen zitten die alleen maar water drinken en wortels eten (bij wijze van spreken) aangezien dat niet is, wat ik in mijn omgeving zie Niet dat ik die mensen ken, maar puur wat ik zo zie dan, even voor de duidelijkheid.
En aangezien jij op dat weegschaaltje een lager getal wilt zien, zou ik de tips die genoemd worden juíst ter harte nemen. Je beseft je dat je teveel suiker gebruikt maar vraagt om een alternatief. Ga naar een diëtist en laat je adviseren mbt je suikergebruik.
Ik snap werkelijk niet wat je hiermee wil zeggen dan. Dat er veel mensen veel drinken met veel suiker? Ja, dat is vast zo. Ik ken ook veel mensen die sap/fris/redbull drinken of koffie met veellll suiker etc. Betekent dat dat niemand water drinkt? Nee.
Ik wil niet naar een dietist. Jaren geleden al eens gedaan, ivm ondergewicht. zoals ik al aangaf ben ik voor heel veel allergisch, dus kan ook veel niet eten en drinken, wat het wat lastiger maakt en ik was vegetariër (nu niet meer, al eet ik nauwelijks vlees). Kreeg constant alleen maar tips mb tot etenswaren waar ik allergisch voor was, of waar vlees in zat.
Wat ik er mee zeggen wil is dat ik geen goed beeld heb wat mensen eten en drinken gemiddeld. En dus zelf nauwelijks ideeën heb wat ik dan moet gaan drinken, behalve water. In de plaats van thee dus. Ik drink wel water, maar zie mezelf daar ook geen 10 glazen pd van drinken, terwijl ik wel wat wil drinken, snap je? Wat is dan een gezond alternatief?
In mijn omgeving drinkt men dus wel voornamelijk water. Ik drink ongeveer 5 glazen water, 3 koppen thee en 2 koppen koffie per dag. In het weekend zit er soms een glas fris bij.
Het is toch niet boeiend wat anderen gemiddeld eten en drinken. Jij wil afvallen anderen niet, of ze hebben toevallig een feestje waarvoor ze hun winkel karretje volladen met fris en sap. Ik zou me daar totaal niet mee bezig houden. En in sociale situaties drinken mensen vaak iets met elkaar mee ipv water. Ik drink ook wel eens thee of een frisje met iemand mee. Bitter lemon vind ik heerlijk. Maar thuis drink ik dat niet. Dan staat er een flesje water, die ik een paar keer bijvul. En er zijn genoeg alternatieven alleen zie jij die (nog) niet zitten. Nog een alternatief: flesje water met fruit erin. Dus water met een smaakje.
Nou, ik vind dat wel boeiend eigenlijk....Is het nu zo gek om op ideeën gebracht te willen worden? En water met smaakje doe ik al.
Is dat Sourcy bruisend water met een smaak niks voor je? Ik vind ze erg lekker en er zitten geen kcl in. Je hebt ze nu ook in een soort sapvariant. Daar zit door het fruit wel iets suiker maar nog steeds weinig kcl. Nog altijd beter dan de suikerklontjes in de thee....
Ruw geschat drink ik 5 koppen groene of witte thee per dag, soms een fruitsmaakje (allen zonder suiker) en 5 glazen water.
Maar ik vraag het beheer wel om het topic te sluiten, want ik schiet met jullie erg weinig op heb ik het idee.
die ken ik niet. Ik heb pas wel spa met smaakje geproeft (4 soorten) maar die vond ik te zoet. Is dat zoiets als mineraalwater met prik en citroen/bessen etc?
Nou ik heb toch heel wat goede alternatieven voorbij zien komen. 1 ding is zo klaar als een (suiker)klontje. afvallen en 30 scheppen suiker gaan niet samen.
goh, zover was ik ook Alleen die goede alternatieven vond ik dan wel wat tegenvallen, jammer genoeg. wel goed geprobeerd overigens en ook goed bedoeld. dat dan weer wel.