Ik kon zo snel geen topic hierover vinden dus dan start ik er zelf maar eentje! Wie is er nog meer gek van musicals??? Ik ben naar de volgende musicals geweest: - The Lion King - Beauty and the Beast - Tarzan - Les Miserables - Joseph and the amazing technicolor dreamcoat - Mary Poppins (2x) Met als topfavoriet toch echt wel Les Miserables!!! Maar voor aankomend seizoen heb ik mn verlanglijstje al klaar staan! Ik zou graag naar Miss Saigon willen, Zorro maar vooral Wicked!!!
Heey hier nog een musical liefhebber. Ik heb ook al een behoorlijk rijtje ik zal het vd week ff opschrijven. Ik ga volgende maand naar Soldaat van Oranje.
hier ook iemand die van musicals houd! ik ben geweest naar: - lion king (2x) - mary poppins. - beauty en de beast. - tarzan (2x). - the sound of music (2x). - annie. kan zijn dat ik er 1 vergeet.
Miss Saigon Chicago 2x The Lion King Aida (2x oa de allerlaatste) Cats (primere) Musicals in Ahoy 3x Fidler on the roof (Anatevka) Jongens van de Bontekoe 3 Musketiers Tarzan en vast nog wel meer die ik even niet kan bedenken. Maar jullie zijn nog niet naar Soldaat van Oranje geweest? moet heel erg mooi en groots zijn, ik ben erg benieuwd. We hebben er ook eten en een hapje in de pauze bij.