Hi, er zijn hier geloof ik wel wat zzp'ers. Welke WA-verzekering/AVB/BAV hebben jullie? Ik geef les dus heb te maken met mensen/adviezen/computers. Kom er niet uit
Via Interpolis /Rabobank. Deze was de eerste 6 maanden gratis bij mijn zakelijke rekening van de Rabobank. Heel eerlijk gezegd, heb ik mij er nauwelijks in verdiept. Ik klus ook maar voor een paar uur per week bij als zzp-er.
Oh geen wat mijn man precies heeft allemaal.. Weet alleen dat hij een soort van combinatiepakket heeft waar van alles in zit waar hij voor verzekerd moet zijn.
Ik heb een gecombineerde voor aansprakelijkheid en ongevallen. Maar het verschil is ws wel dat ik de bijverdiener ben en mij dus niet heb verzekerd voor arbeidsongeschiktheid bv. Dat is echt onbetaalbaar. Aansprakelijkheid en ongevallen is veel meer van belang voor mijn beroep natuurlijk.
Ik ben ook geen hoofdkostwinnaar hoor het is voor 8-12u pw dus ga ook geen pensioen en aov doen. Maar wil dus wel een soort WA. Ga wel even bij de rabo kijken.
http://www.fnla.nl/ En dan vragen naar Erik. We regelen vaker WA verzekeringen voor onze boekhoudklanten via dit bedrijf. Een vd goedkoopste en met de beste service.
Onze gewone aansprakelijkheidsverzekering bij de fbto Mijn bedrijfsverzekering bij de Rabo. Een aantal opdrachtgevers stonden daarop omdat ik een continu opdracht heb met twee andere winkels. Gaat er iets mis bij mij dan benadeel ik hun dus ook en dat heeft financiële gevolgen. Voor de losse klanten is het niet nodig.