Hi dames! Ik zit met een dilemma! Voor me nieuwe baan moet ik in zwarte kleding. Zelf draag ik dit nooit! Dus ben nu op zoek naar leuke jurkjes of rokjes met shirts. De standaard zoals h&m, wehkamp enz kan ik weinig leuks vinden. En hier zitten dames die aardig wat kijk hebben qua mode vergeleken met mij Kom maar met de tips!
Weet ik. Maar het is elke x niet zo mijn ding. Dus wil iets proberen aan webshops wat ik eigenlijk niet ken
Zwart blousje op een zwarte spijkerbroek? Of mag spijker niet? In dat geval hebben ze bijvoorbeeld bij de GAP hele leuke 7/8 pantalons. (Het model heet cigaret pants dacht ik)
Hou dan ook rekening met je schoenen. Je moet immers een lange tijd staan. Dan is soms een broek handiger.
Large heeft veel zwart wel vaak richting alternatief maar ook normale zwarte nette kleding. Je moet er ff rond zoeken als het ware.
Zara! Of juist leuke kleinere boetiekjes? Wat voor figuur heb je en waar ben je naar op zoek? Zwart is natuurlijk een heel ruim begrip. Mijn kast hangt trouwens vol met 50 tinten zwart Ik moet mezelf de laatste tijd echt dwingen om juist niet altijd maar naar het zwarte rek in de winkel te lopen en eens wat andere kleuren te kiezen.
Ik ben normaal van veel kleur! En jurkjes, rokjes, broeken met blousjes. Qua figuur schonmel ik tussen 40 en 42. Flink wat afgevallen dus kan weer redelijk strakkr dingen aan. Qua schoenen heb ik wel weer vrij veel zwart. Korte/ laarzen sneakers, ballerinas, klein hakje ( voor kleine middagen werken) Bedankt voor de vele tips. Ik ga eens even rondkijken!