Waterig/doorzichtig slijmverlies rond NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bbtje, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Mijn eisprong is geweest, volgens FF (temperaturen), zit op 14dpo, morgen is mijn NOD. Ik heb al dagen last van krampen (alsof ik ongesteld moet worden), maar ik ben het nog niet. Op 11 dpo had ik een dip in mijn temp.

Nu heb ik al een paar dagen last van slijmverlies en vandaag is het helemaal erg. Ik heb echt het gevoel alsof ik lek! Het is waterig/doorzichtig. Het lijkt op vruchtbaar slijm, maar dit is meer en veel meer waterig (en niet zo rekbaar). Sorry voor de details. ;)

Zijn er dames die dit herkennen?

Ik heb gisteren getest (13dpo) en die was echt omo-wit, dus ik heb vandaag geen testje gedaan.

Groetjes,
    Bbtje

2. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    k heb het altijd dag/dagen voor me menstruatie helaas...

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ook. Zwanger is het bij mij wit en meer als creme. Maar dat wil niks zeggen, ik ben jou niet ;)

4. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik normaal eigenlijk zo goed als droog, hoogstens wat creamy afscheiding, maar niet dit en zeker niet zoveel (heb echt het gevoel alsof ik lek:))

5. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    Ik hoop dat het een goed teken is voor je.. zeker als je het normaal niet heb! succes...wanneer mag je testen?

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Toevallig! Ik had het vandaag ook, dacht dat m'n ongesteldheid doorbrak maar m'n hele onderbroek nat :( nog nooit gehad voor nod dus geen idee wat het was?!

Deel Deze Pagina