rare bruinige slierten...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje27, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai meiden,

Beetje vies maar ik ging net naar het toilet en bij het afvegen kwam er een grote dikke, stugge bruinige sliert mee naar buiten. Ik ben net ongesteld geweest maar ik heb dit echt nog nooit gehad! Ik ben ook meestal 5 dagen ongi maar nu maar 2 1/2..weet iemand wat dit is geweest? ik heb trouwens nog steeds een beetje last van krampjes.

Liefs Guusje

2. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Kan erg goed van een innesteling zijn! Mijn schoonzusje heeft toen 2 dagen bloedverlies gehad!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    nee, dat is het niet..heb geen positieve test gehad, en ik heb 2 1/2 week geleden pregnyl gespoten dus 2 weken later moet ik echt ongi worden of een positieve test in mijn handen hebben. Dus was wel ongi denk ik..

4. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Oh.. Ok sorry zover had ik niet nagedacht.... Oud bloed dan misschien

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    maakt niet uit hoor, ik ben allang blij dat je met een ideetje komt!

Oud bloed..ja, maar het was echt een stugge dikke sliert..heel raar, echt nog nooit gehad!

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb dat ook wel eens als ik ongesteld ben geweest of als ik het moet worden. Bij mij hoort het gewoon bij mijn menstruatie

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Kan inderdaad gewoon nog een restje van je menstruatie zijn, zou me er niet zo druk om maken joh. Als het nou echt rood bloed is...

Waarschijnlijk is het gewoon iets onschuldigs hoor

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik had deze maand ook een korte bloeding en heel veel bruin verlies de laatste 2 dagen echt veel menstruatie aid had ik ook niet nodig maar wel wat pijnlijke krampen en steken die ik niet zo goed kon plaatsen.. Maar heb mezelf dan ook wel weer pijn gedaan met m'n tampons want daar ben ik geen held mee.. Als het blijft even met de ha bellen om te checken maar volgens mij kan het geen kwaad hoor, bruinig is meestal oude restjes bloed

Deel Deze Pagina