Dief op heterdraad betrapt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Moesje1, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    :confused: Het zal je maar gebeuren wanneer je alleen (met je kindje) thuis bent..en dan? Pfff moet er niet aan denken

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Goed van je vriend, maar je schrikt je toch een ongeluk!
    Bij een kennis van me liep er iemand bij zijn ouders gewoon via de achtertuin naar binnen, deed de deur open (terwijl ze aan de koffie daar zaten), pakte de laptop op en rende zo weer weg! Zo brutaal!

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Ja zoiets denk ik dus ook van mijn hond..al denk ik dat mn kleine juist de aanval zou inzetten :)
    Heb ook ooit een inbraak overdag mee gemaakt. Gelukkig waren wij niet thuis. Maar sinds dien als ik alleen thuis was en onder de douche stond en geluiden hoorde (waren gewoon onze katten natuurlijk) dan was ik zo uit gedouched! Wil niet betrapt worden onder de douche door n stelletje inbrekers...brrr.

En dit is helemaal erg zeg...bent gewoon thuis en komt er zon engert binnen. Gelukkig was de inbreker niet zo'n held als je vriend zeg... Wie weet wat er dan gebeurt was!
    En n pluim voor de politie dat ze hem meteen hadden.
    Hebben jullie hem nog moeten identificeren?
    En kan je iets doen tegen dit soort inbreken? Of is opslot doen al genoeg?

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zo da's schrikken :confused:

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Zooo heftig! Ja tegenwoordig komen ze gewoon overdag binnen hoor, want meestal werkt iedereen en kunnen ze lekker hun gang gaan. Vooral als je in een flat woont.

Wij woonden 4 jaar geleden ook in een appartement en onze voordeur is op klaarlichte dag ingetrapt en ze hebben onze hele slaapkamer overhoop gehaald en al mijn sieraden gejat. Ik vergeet nooit meer het moment dat ik thuis kwam, onze slaapkamer zag en mijn man binnen zag zitten met 2 politie agenten.

Gelukkig was die inbreker al weg op het moment dat mijn man thuiskwam, ik wil er niet aan denken wat er dan was gebeurd. Of wat als ik eerder thuis was gekomen en die kerel zat nog binnen.. Bbrrr...

Maar het tekent je wel hoor. Ik woon nu in een redelijk veilige buurt (nou ja, wat is veilig?) maar nog ben ik echt panisch wat ramen en deuren sluiten betreft. Ik durf in de zomer niet eens mijn raam open te laten, zelfs niet als het bloedheet is in de kamer. Stel dat er iemand binnenkomt..

Ik hoop dat je snel over je angst heen komt, je hebt in ieder geval het geluk dat hij opgesloten zit...

6. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    niet te geloven wat ze al durven tegenwoordig.
    gelukkig is alles goed afgelopen, je ventje heeft echt super gereageerd.

ik heb altijd de deur op slot als ik alleen thuis ben ik doe dan ook voor niemand open als ik niet weet dat er iemand komt of er moet een auto voor de deur staan die ik herken.

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nog bedankt he voor dit verhaal haha..

Vannacht moest mn man eruit om te werken, ben er maar meteen achterna gegaan om de klem erop te zetten. (hebben van die anti inbraak klemmen op de deur)

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Bah wat eng!

Maar euh...goed bezig hoor! :thumup:

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

@ Wilma: Mijn vriend heeft de man moeten identificeren bij de politiebus, er waren al 4 politiemannetjes op hem gesprongen en hij had het stukje plastic nog in zijn zak waarmee hij alletwee de deuren heeft opengemaakt.. dus hij is zowiezo de pineut (gelukkig!)

Je kan trouwen om dat ''flipperen'' tegen te gaan een strip op je deur zetten, dit kost 10 euro bij gamma ofzo.. zo kunnen ze dat soort geintjes niet meer flikken..

10. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    WOW...dat is schrikken zeg!

11. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    Zo schrikken zeg! maar zeker goed van je vriend! en eigenlijk ook goed dat jullie thuis waren! zo zit die dief waar hij hoort nu! stel dat jullie niet thuis waren geweest!..

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jezus dan schrik je je wel dood zeg!

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou mooi dat hij ingerekent is. Nou hopen dat hij n hele tijd kan brommen en dat andermans spullen nog terug gevonden worden.
    Wij kregen destijds alleen een kapot juwelen kistje en wat cdtjes terug. Hadden geluk dat mn vriend toen net alle cd's in een lijstje op de comp had gezet zodat we konden laten zien welke er weg waren. Is ook voor de verzekering erg handig. Kreeg nml toen ongeveer 12 gulden per cd terug...dus voor dubbel cd 24.
    Denk dat ik ook maar zo'n anti flipper strip ga halen ...hier word nogal wat ingebroken de laatste tijd ;)

14. Pff....Jij heb thuis echt een held zitten :)

Ik wordt er gelijk bang van joh..
    Gelukkig is hij opgepakt.

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ooo das echt schrikken.... :confused: Gelukkig is ie gepakt!
    Ik heb vorig jaar ook een inbreker bertrapt en deze is helaas
    niet gepakt en ik heb nog steeds angst aanvallen....

Sterkte met het verwerken...

LIEFS nony

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ja ben blij dat hij is gepakt, ik heb de woningbouw meteen gebeld voor de portiekdeur beneden want als je ertegen aan duwt kan je bijna met je vinger ertussen!

Heb maar gezegd dat hun op hun eigen kosten die strip moeten plaatsen daar of iets aan die deur moeten doen.. :)

Ik hoop dat dit nooit meer gebeurd inderdaad, het heeft een grotere impact gemaakt dan ik had gedacht.. vannacht ook een slapeloze nacht gehad.. elk geluidje dat ik hoorde dacht ik: DALIJK ISTIE VRIJ EN KOMTIE TERUG OMDAT WE AANGIFTE HEBBEN GEDAAN EN IS HIJ BOOS!

maarja gekke gedachtes natuurlijk.. maar toch.. tegenwoordig weet je het maar nooit met al die gekken die er rond lopen

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o jakkes wat een eng verhaal zeg! je vriend is zeker een held, en wat fijn dat je niet alleen thuis was! niet zo gek dat zoiets veel impact heeft! sterkte met de verwerking

18. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Nou dames het stond in de krant vandaag.. het schijnt een 36 jarige man uit Rotterdam te zijn.. wat me eigenlijk nog banger maakt.. wat moet een man uit Rotterdam in een nette woonwijk, in een flatje op de middelste verdieping nou weer precies bij ons?! :(:

Het is ook niet dat we dure spullen ofzo hebben :(:

De politie vond het ook al raar dat hij naar de middelste verdieping ging en bij niemand anders aanbelde.. lijkt net alsof hij ons allang op het oog had :(

maar dan nog.. wat moet die gast nou weer in onze woonplaats?

mmm al die gedachtes blijven maar door me hoofd rondspoken.. ik snap het gewoon niet! :(

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Lijkt me idd een eng idee.
    Maar met die gekken weet je t nooit.
    Misschien loopt een van jullie af en toe met een laptoptas over straat? Of hebben jullie een leuke auto waar door hij denkt dat jullie misschien meer leuke spullen hebben?
    Wie weet hoe zo iemand aan t idee komt om juist DAAR in te breken.
    Misschien heeft hij wel n tik en breekt alleen bij even of oneven nummers in of even verdiepingen?
    Maar hij zit nu op n goeie plek...hopelijk voor n hele tijd.

20. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Pff das schrikken zeg.

Hier bij ons zelf hebben ze ook een keer proberen in te breken maar dat was 's nachts ik had nachtdienst maar me vriend werd wakker van het geblaf van de hond toen die beneden ging kijken zag hij zo snel niks. Ik schrok me de volgende ochtend helemaal te pletter toen ik zag dat ze aan de achterdeur bezig waren geweest later zei de politie met een koevoet. ze hadden denk ik destijds gedacht dat er nieumand thuis was. me vriend was bij thuiskomt gelijk na bed geweest en was ipv met de auto met de vrachtauto naar huis gekomen en misschien wel mij in de gaten gehouden wanneer ik aan het werk was.

Deel Deze Pagina