Ja dat in de gaten houden...heb t idee dat dat vaker gebeurt hoor. Bij ons toen ook. Wij gingen (zo'n 15 jaar geleden) altijd op vrijdag avond lang stappen Toen nog tot n uur of 4 a 6). Dan waren we zaterdags nooit voor n uur of 12 ons nest uit en al zeker niet weg. Alleen die eene keer dus wel. We zijn toen voor welke rede dan ook vroeger op gestaan en zijn boodschappen gaan doen. Nog even bij de juwelier geweest om extra gaatjes in mn oren te laten prikken en weer naar huis....en jawel hoor. Bij thuis komst stond de achterdeur wagen wijd open...de hele zooi was door zocht en de video, cdtjes foto toestel en nog wat zooi was weg....en t ergste vond ik dat mn kat die NOOIT buiten geweest was ook weg was (kwam later helemaal bang weer binnen gerent gelukkig) Kan mij niet wijs maken dat hun toevallig net op die eene dag dat we WEL voor 12 weg waren bij ons huis ingebroken hebben. Moet er niet aan denken wat er gebeurt zou zijn als we niet langs de juwelier geweest waren...hadden we ze misschien betrapt. Zo lang waren we niet weg geweest nml....
Hhaha die sukkel die zal wel geschrokken zijn! jammer voor hem niks te halen Maar idd ik zal me ook kappot schrikken
Jeetje das schrikken.Gelukkig is je vriend heel sportief zo te horen. denk dat wij de 2 km niet hadden gered.
jemig! heftig man! ik begrijp je angst! heb het ook wel eens meegemaakt toen mijn vriend nachtdienst had! stond er ook ineens iemand in ons huis die dacht dat er niemand thuis was omdat de auto er niet stond, ik schrok me dood en schreeuwde naar die hond ga erop af! en diegene schrok en was ook zo snel als dat ie kwam ook weer weg, arme hond doet helemaal niets! tis zo klein dingetje met een enorme blaf maar overdag wat een lef zeg! sterkte meis! ik hoop dat je je snel weer wat rustiger voelt! liefs