diefstal opa

Discussie in 'De lounge' gestart door miss84, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dit!

Wat een vreselijke vrouw zeg, zelfs als buitenstaander komt het stoom al uit m'n oren..

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Dit dus!
    Is ze helemaal gek geworden!!!!

3. Ruzie is er nu toch al, of denk je dat jullie elkaar nog normaal kunnen aankijken, en gezellig kunnen gaan doen.

Ik zou haar, in overleg met opa en andere familieleden natuurlijk, nog een week te tijd geven om alle bezittingen die niet van haar zijn, terug te brengen. Zo niet wordt er aangifte gedaan.

Die spullen zijn niet van haar, maar van je opa. Ze zou aan mij echt een kwaaie hebben.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Aangifte doen . Had haar 24 uur gegeven meer niet.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jij kan aangifte doen namens je opa. Echter is dit een relatief klachtdelict, je doet aangifte/dient een klachtdelict in bij de politie, deze gaat naar de HOVJ (hulpofficier van justitie) en dan heb je 8 dagen de tijd om je te bedenken, zo niet, gaat de aangifte door. Dit omdat je opa/jij namens je opa, aangifte doet tegen een familielid.

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dat klinkt als het type :die leert het nooit!

Ik zou ook zeker een gesprek met haar aangaan en aangeven dat als ze niet snel die spullen terugbrengt er aangifte gedaan wordt.

Is die even van de pot gerukt zeg :-s

7. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Wat een verschrikkelijk mens! Zoiets doe je toch gewoon niet, je arme opa :( zeker werk van maken hoor, is ze nou helemaal!

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ooh wat erg :(

Ik denk dat aangifte de enige oplossing is..

9. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik van de week eens naar het politiebureau ga om te informeren. Gelukkig kon ik hem wel opvrolijken met mn kleine meid :)

10. captain

captain Niet meer actief

Aangifte doen van diefstal, aangifte doen van bedreiging ten opzichte van jouw opa (het is geestelijk intimidatie, op het politie bureau kunnen ze je dit beter uitleggen) En voor jouw opa... vraag meteen een contactverbod aan, zodat jouw tante strafbaar is als ze ook maar in de buurt komt van jouw opa.

Is dit hard? nou nee realistisch en zorgen dat je opa weer veilig is en veilig kan leven, enne verander alle sloten en zorg dat je opa haar buiten houd! (met camera als hij haar ziet hij niet open hoeft te doen)

Sterkte meid met alles, wat een nare tijd

11. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Zo zeg, sloten veranderen en aangifte doen. Ook iemand anders boodschappen laten doen ipv haar. Wat verschrikkelijk voor je opa zeg. Ik vind het in en in triest. Sterkte meid met deze nare dingen.

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Bah wat bestaan er nare mensen op de wereld
    Hoe wreed kan zon iemand zijn!
    Je eigen ouders zo verschrikkelijk behandelen! Gadverdamme
    Arme man!!..

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Bah wat verschrikkelijk! alleen snap ik niet waarom er niet allang iemand anders de boodschappen voor je vader doet als jullie weten dat zei ook boodschappen voor haar zelf doet van zijn geld??? :)

Gelijk aangifte doen tegen haar, dit hoeven jullie niet te pikken omdat jullie bang zijn voor ruzie.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Aangifte doen.
    Is dat wijf nou helemaal gek geworden?:x

15. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    heb de andere reacties nog niet gelezen misschien via een advocaat? mij lijkt dat dit soort situaties nog steeds als famillie kwesties worden afgedaan door politie ,, probeer het juridisch loket en anders misschien met je oom en de andere famillie leden je tante tot rede brengen (klinkt een beetje tokkie )

veel succes !

16. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zou haar 24 uur geven om alle spullen terug te brengen naar je opa. Zo niet dat er aangifte gedaan word van de genoemde zaken.

Is ze nou helemaal van de pot getrokken

17. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Idd 24 uur de tijd geven om t terug te brengen, zoniet aangifte!
    Arme man :( heb t echt te doen met je opa.

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik vind het echt verschrikkelijk om te lezen, dat een oude man die net zijn vrouw heeft verloren zo behandeld wordt!
    Wat vreselijk mens is jouw tante! Maar ik vind het eigenlijk ook belachelijk dat je oom het schijnbaar allemaal maar goed vind..

Zoiets zou echt het slechtste in mij naar boven halen bah.
    Ik zou ook sowieso aangifte doen, en misschien rechtbijstand bellen? Of een advocaat?
    Je zal dan in ieder geval informatie krijgen over wat je wel en niet kunt doen.
    Succes!

19. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wij hebben soortgelijk meegemaakt.
    Maar je tante heeft nog helemaal geen recht op de spullen van je oma als je opa nog leeft (als ze een testament hebben dus, maar ook zonder testament is dat iets wat vast ligt volgens mij) En is het dus gewoon diefstal. Hier hebben we diegene 48 uur gegeven voor we aangifte zouden doen,! en toen konden ineens alle spullen heel snel terug komen.

20. pipootje

pipootje Niet meer actief

Wouwwww lekker hypocriet van je tante
    Vindt het heel erg wat er gebeurt

Maar ga morgen nog na de politie want hoe eerder dit stopt hoe beter
    Dit gun je niemand

Praat in elk geval wel met je opa erover hoe zwaar het ook is want vindt wel dat opa ook achter de beslissing moet staan om aangifte of wat dan ook te doen misschien dat jullie dan samen naar het bureau kunnen gaan

Sterkte x

Deel Deze Pagina