hahahah wat geweldig weer joh al die discussies ! maar goed.. ik vind kwá buitenlandse jongeren ookhoor , ze kunnen dan wel in nederland geboren zijn maar hebben toch echt n andere opvoeding gehad / en een buitenlandse attitude ! ( niet alleen op jatten ofwatdanook gezien hoor ) neem nou het stappen : een nerderlandse jongen spreekt je aan en als je zegt nee gaat hij een buitenlandse jongen lees: tukse : die gaat aan je zitten en je geil en lekker noemen maar als je dan zegt : '' rot op of gewoon nee '' dan ben je een hoer en bla bla bla.. haha slaat niet op topic maar moest er ff aan denken je kunt wel in nederland geboren zijn maar je bent echt van binnen geen nederlander hoor.. ( oke misschien dan 50 / 50 )
wel ja ? nah nog niet meegemaakt .. als ik ga stappen kan ik de nl'se mannen zo wegsturen die zijn dan eerder teleurgesteld.. maar turkse mannen og og ben al vaak als hoer uitgemaakt hoor..
whaha zeer herkenbaar! zelfs als mijn eigen turkse kerel (toendertijd) naast me stond! met als gevolg de grootste ruzie en binnen no time thuis