arme man.............

Discussie in 'De lounge' gestart door Calimero, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hebben jullie dat nou ook zo erg dat je alles afreageert op je man?
    mijn man lief doe talles voor me en is heel erg lief en iedere keer weer is er iets waardoor ik kwaad op hem word en dan kan hij zo vreemd kijken en dat vind ik zooo zielig voor hem heb gewoon medelij met hem en ik wil het wel niet doen maar het is alsof het vanzelf gaat hoop dat het na de zwangerschap over gaat want ik vind dit helemaal niet leuk :cry: :cry:

2. Niet meer actief

yep herkenbaar :rolleyes:

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    heel herkenbaar! :oops:

4. Niet meer actief

mijn vriend heeft heel wat te verduren gehad hoor negen maanden lang :) Gelukkig begreep hij waardoor het kwam ;)

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ja soms.

Ook maak ik wel eens misbruik van hem roep dan dat ik heeeel moe ben (valt dan eigenlijk wel mee) en of ie wat voor me wil doen. De schat doet het altijd... Maja de mannen moeten er ook maar iets voor over hebben.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Heel erg herkenbaar... :oops:

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    neuh eigenlijk niet, ik ben juist veel liever ;)

8. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik heb dat ook, soms om de kleinste dingen..... Mijn vriend gaat er nu niet eens meer op in en denkt laat maar zeuren hihihihi... Ik baal er ook heel erg van omdat ik dat eerder helemaal niet had! Bij mij is dat ook pas in de 25ste week begonnen! Die stomme hormonen! BAH

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had het ook hoor tijdens de zwangerschap. Nu Carlos geboren is heb ik er geen last meer van :D

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook erg herkenbaar. Gelukkig merk ik het meestal van mezelf. Ik zit dan even lekker te mopperen, moet van tijd tot tijd even flink huilen en dan lachen we er samen om. Ik ben erg blij dat we het met humor kunnen oplossen want af en toe ben ik echt een kreng met al die hormonen.

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    haha ben ik gelukkig niet de enige hoo dat het na de zwangerschap erl over gaathaha

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heeeeel erg herkenbaar. Voel me daarna dan zoooo schuldig :oops: want hij is echt een lieverd gewoon.

13. missmama

missmama Actief lid

6 aug 2006
    125
    0
    0
    Nederland
    Heb er geen last van en mijn man ook niet , omdat hij de verhalen van anderen wel kent vind hij dat ik het fantastisch doe zeker wat m`n humeur betreft!

Groetjes Missmama

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier nog iemand die het allemaal heeft, zo zielig!

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    heel herkenbaar helaas, maar ik zeg altijd sochtends tegen mijn man, alvast excuus als ik ineens uitvlieg. Dan weet ie dat :) En savonds maak ik het meestal ook weer helemaal goed :)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    ja ik ben soms ook erg, :(

Gister had mijn vriend een pijnlijke wortelkanaalbehandeling gehad. Toen hij zielig en met veel pijn op de bank zat, eiste ik dat hij met de hond ging wandelen omdat ik zo moe was.

Dat was natuurlijk niet normaal. Hij ging natuurlijk niet, al zei hij dat hij na een half uurtje, als de pijn is gezakt was, wel zou gaan.

Ik heb het dus zelf gedaan, en mijn excuses aangeboden.

Ik probeer me altijd wel in te houden als ik een hormoonaanval heb. Meestal kan mijn vriend er goed mee omgaan. Vooral omdat ik ook al best wel last had van PMS, twee dagen voor mijn ongi. Dus hij is wel wat gewend.

17. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ik herken het een beetje.
    Mijn man is absoluut lief. En echt heel lief! Doet zelfs geen vlieg kwaad.
    Als ik hem zie kan ik niet eens (meer) boos zijn, en de hormonen. Gelukkig hebben die niet zoveel effect op mijn humeur.

18. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Zo heel af en toe heb ik het ook naar hem toe, maar hij pikt gelukkig alles!
    Ben sowieso al temperamentvol dus hij weet met wie hij te maken heeft. Maar ben natuurlijk vaker lief dan niet hoor!

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Mijn vriend was al wel wat gewend, haha. Bovendien weet hij dat het door hormonen komt en dat ik het niet expres doe.

20. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    hahaha...stelletje draken zijn wij vrouwen soms maar verder ook wel heel lief en aardig he hihihi

Deel Deze Pagina