Diego fiets nog stoer met 5+ jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door cupcakes, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Diego fiets nog stoer bij 5+?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    We willen mn zoontje een grotere fiets voor zn verjaardag geven, nu zag ik er een op marktplaats met Diego erop. Op zich vind hij Diego nu nog heel leuk, maar vinden ze dat over een jaar nog steeds?

Wat zouden jullie doen?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik persoonlijk zou t niet doen, zoals je zegt nu is diego nog leuk.. volgend jaar is dat vast wel weer iemand anders die leuk is..

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik zou het persoonlijk ook niet doen, zijn smaak kan na 1 jaar veranderd zijn en dan wil hij misschien niet meer op zijn fiets. Ik zou gewoon een stoere jongensfiets doen ;)

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ligt eraan hoe duur die fiets is op Marktplaats..
    Als het een koopje is,en hij vindt het helemaal geweldig dan zou ik het doen,maar als hij toch wel prijzig is zou ik verder kijken naar een andere fiets.

Even offtopic,wat lijken jou kids op de foto(langs je nickname) veel op de 2 zoontjes van een vriendin van mij zeg!!

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    zie toch veel nee. Twijfel ook wel.

Reden waarom ik het wel zou willen doen is omdat ze er maar 35 euro voor vragen en het is wel een redelijk nieuwe fiets van Loekie.

Ik weet niet hoe 5 en 6 jarige jongetjes zijn, ik wil idd niet het risico lopen dat hij het straks niet stoer meer vind.
    Op zich is hij niet erg uitgesproken in zn mening en diego vind hij al van klein af leuk.

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    dat is het dus juist, het is best goedkoop en hij zal het nu wel leuk vinden.

En over de foto: ik blijf het een leuke foto vinden, alleen is ie wel verouderd de jongste is daar nog geen jaar, nu is ie al 2,5 :D
    Ik zal vast die vriendin niet zijn, kom niet echt uit de buurt :p

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Tja ik kan niet in je portemonee kijken meis.....voor 35 euro een Loekie fiets is volgens mij niet duur,of wel?
    Onze dreumes is bijna 21 maanden,dus ik zit nu in de loopauto en loopfiets wereld:D..

Je woont inderdaad niet bij mij in de buurt nee,maar damn het kon wel een kopie zijn!
    Super leuke foto van jou mannetjes!!

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor die prijs zou ik me daar echt niet druk om maken. Je kan er toch altijd nog stickers o.i.d. overheen plakken?

9. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    bedankt voor de reacties!

ik heb net toch even de foto's zitten bestuderen op marktplaats, maar er zitten toch best veel beschadigingen en roestplekken op, dus ik zie er toch maar vanaf. Daarbij heeft iemand al 35 geboden dus zal ik er ook weer meer voor moeten betalen.

Deel Deze Pagina