hallo ik wil heel graag mijn eigen bruidsboeket maken van kunst-bloemen,die bloemen vindt je overal wel,maar ik kan op internet niets vinden over decoraties die je toe kunt voegen in de boeketten,wie weet dit mischien? ik bedoel dan veren op prikkers,parels of stekers etc groetjes
misschien dat je via jou bloemisterij in de buurt wat kan laten bestellen? Anders de groothandel de Terra maar je moet wel een Kvk nummer hebben.
ja een bloemist zou ik kunnen proberen idd,staat boven aan in mijn berichtje,je ziet wel eens van die hele mooie bruidsboeketten waar van die frutsels inzitten,ongeveer dat zoek ik
vaak zijn het kralen uit een kralen winkel met ijzerdraadjes erin geregen. Je moet creatief zijn. vlinders bv ergens halen en dan zelf ijzertjes prutsen.
Heb al een beetje een idee van wat je bedoeld... Idd de bloemist zelf even proberen?? Misschien nog websites te vinden?? Waarom kies je voor kunstbloemen?? Ben ik ff benieuwd naar...
op zich vindt ik dat ook wel heel leuk,maar ik heb nog zoveel dingen zelf te maken,dat ik door de bomen het bos niet meer zie haha
ik kies voor kunst omdat het houdbaarder is en een stuk goedkoper,deze bloemen zijn niet van echtte onderscheiden hoor,je moet niet denken aan een goedkoop bosje van het soort action
Hihi zat niet aan de actionbloemen te denken hoor haha... Ik heb nog een website gevonden...weet niet of je die al gezien hebt... Pb je wel ff weet niet of ik linken mag plaatsen??
ik ben bloemiste. Kralen halen wij gewoon bij een zaak met knutsel spullen. pipos ofzo. En rijgen we aan grassoort. Dat zou je kunnen doen?