Hallo, ik zoek een donkerblauwe of zwarte positiejurk die geschikt is voor kerst. Maat 38. Noppies heeft mooie jurken, maar ik zie graag jouw jurk tegemoet groetjes
Wat is je budget? Ik heb a.s. vrijdag een bruiloft en heb een blauwe Tiffany Rose gekocht. Voor 1x dus. Kost 210 euro, ik vraag er straks 125 euro voor.
Nou.... ik koop de jurk al niet die ik heel erg graag zou willen. Die kost 110 nieuw. Belachelijk voor een jurk voor een paar dagen.
Ik heb een heel mooi jurkje, groen met wit en bruin. Ik vraag er 40 euro voor. Als je interesse hebt PB maar. Dan stuur ik een foto. Groetjes Ellen
Je mag jezelf best eens verwennen hoor Ik doe het ook nooit, maar voor mijn broertjes bruiloft wel. Ik heb veel positieve reacties gehad!
Ik heb inmiddels een jurk. Een beige gebreide met pailletten erdoor. Ben benieuwd.... we zitten door de wisseling van mijn man zijn werk wat krap bij kas 2 maanden... vandaar dat ik hem niet koop nu. Komt slecht uit.
Had zelf afgelopen jaar een stretch glitter jurkje met waterval hals aan van kruidvat (10,-), kreeg er superveel leuke reacties op. Misschien nog in de gaten houden de folders voor evt iets leuks als je jurkje het misschien toch niet helemaal is