Ik zit momenteel ook in een shocktoestand. Mijn nichtje van 25 is gisteren plots in haar slaap overleden.. Zomaar uit het niets. Zo moeilijk dit
Ik ging een keer iemand googlen die bij mij wat zou kopen en toen kwam ik onverwachts op een weblog van een vader en moeder, die moeder had ook een hersenbloeding gehad dat ze 35 weken zwanger was..ze was toen ook overleden, de baby is gehaald dmv keizersnede..zielig verhaal joh.. Sterkte voor iedereen die haar kent..
Oh wat afschuwelijk! Fijn dat het kindje nog leeft, ik hoop uit de grond van mijn hart dat het kindje er niets aan overgehouden heeft! Ontzettend veel sterkte en kracht naar de nabestaande en alle geluk naar de baby! Habiba ook voor jou heel veel sterkte!
Hoorde het verhaal vanavond ook al van mijn man. Is een schoonzusje van zijn collega. Heel naar. Hoop dat de kleine het gaat redden.
Ik ken haar niet, maar een vriendin van mij heeft bij haar in de klas gezeten. Echt vreselijk dit....zo oneerlijk dit. Dat moet gewoon niet mogen, zo jong. Ik wens allen die haar kende en lief hadden ontzettend veel sterkte.
Wat ontzettend triest Veel sterkte voor de nabestaanden en dat het meisje het moge redden. HabiAnna ook gecondoleerd, vreselijk..