O meiden, dit is schattig. Welke CareBear ben jij???? http://www.care-bears.com/CareBears/htm ... hbear.html Ik ben: Tenderheart Bear You are sensitive and sensible, caring and kind. You always have a willingness to help Voor wie dat handig vind, hierbij de nl vertaling van de vragen: Een lief oud omaatje steekt een drukke straat over. Wat doe je: Kijkt of ze veilig de overkant haalt Schreeuwt dat ze op moet schieten Biedt aan om haar te helpen Laat iemand anders zich er maar druk over maken Moedigt haar aan met een glimlach Kom op, we gaan naar de bios, wat zou je graag willen zien? Ik moet nodig lachen, iets leuks Ik vind het leuk op te schreuuwen, iets engs Geef me aktie, geef me avontuur Ik ben vreselijk romantisch, maak me aan het huilen Ik blijf liever thuis en kijk daar tv Hoe zou je jezelf omschrijven, nadat je net uit bed bent? Lief en knuffelbaar Een slaapkop en ochtend adem Heel heel heel erg kribbig Vol energie en klaar in de startblokken Heel heel heel erg hongerig Hoe zou je deze tekst afmaken: Doe wat voor anderen: Zoals jij zou willen dat andere tegen jou doen Alleen als ze iets slecht tegen je hebben gedaan Zonder er wat voor terug te verwachten Alleen als he techt moet Omdat het mensen aan het glimlachen maakt The Troetelbeertjes leven in hun speciale wereld dat Care-a-lot Hoe wil je je jouw perfecte wereld omschrijven: Eet-veel Verwacht-veel Slaap-veel Winkel-veel Speel-veel
Ik ben een Cheer Bear You are happy and upbeat with a never-say-never confidence. You approach everything with a smile and an encouraging word.
Hihi ik ben ook een Tenderheart bear! You are sensitive and sensible, caring and kind. You always have a willingness to help!
Grmbl... ik ben Grumpy Bear: "You may be grouchy, but you always persevere. You're especially good at helping others deal with their disappointments and frustations"