Omdat onze Senseo niet meer doet wat die moet doen zijn we aan het kijken naar een nieuw koffiezetapparaat. We hebben laatst heel erg lekkere koffie gedronken uit een apparaat van boven de 1000 euro die zelf met 1 druk op de knop o.a. cappuccino maakt, maar dat vinden we toch wel een beetje te belachelijk duur voor ons zelf... Maar we hebben toch wel interesse in een apparaat waar verse bonen in gaan en die dus zelf de melk en de koffie mengt met een druk op de knop. Dus niet zelf eerst de melk bij een pijpje houden en daarna onder de machine zetten voor de koffie, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Van Philips kan ik eigenlijk alleen maar negatieve recenties vinden, welk merk is jullie wel goed bevallen en is ook nog een beetje betaalbaar? Alvast bedankt!
Voorheen hebben wij een melita café solo gehad. Niet doen! Deze hebben wij terug gebracht omdat hij een hels kabaal maakte. Wij hebben geruild tegen een Siemens eq 5 en dat scheelt een hele hoop in kabaal. Mijn man vind de koffie van de eerste machine het lekkerste, koffie van de tweede machine is niet heet. Let op dat je een keramisch maalwerk en een uitneembare zetproef neemt. Het eerste maakt minder lawaai en het tweede is makkelijk voor het schoonmaken...
Toch bedankt voor de reactie! Die EQ-5 is een nieuwe versie van waar de melk wel meten uit komt, maar die is ruim 150 euro duurder dan de versie zonder melk... Dat verschil is veel te groot voor alleen maar melk
Hier een Saeco. Geen idee welk type maar hij maakt heerlijke koffie en er zit een melkopschuimer bij.
Wij hebben een goedkopen Philips van 80 euro die alleen de bonen maalt. Je gooit er verse bonen in, selecteert de kopjes en hoeveelheid water gooi je erbij. Ik ben ze,f geen koffiedrinken maar ik hoor altijd van vrienden die een bakje komen doen het ouderwets lekker vinden. De melk moeten ze er zelf bij maken met de melkopschuimer. Heeft hier niemand een probleem mee
Je moet kijken naar het aantal bars ... 15 is minimaal maar eigenlijk een goede bonenkoffie moet 19 bar hebben. Saeco heeft een beroerde service Als jura te hoog gegrepen is qua prijs is misschien bosch een goede optie
Ik heb een saeco odeo go, redelijk goedkoop apparaat maar melk moet je ook inderdaad zelf opschuimen met het stoompijpje op het apparaat. Verder heerlijke koffie, goed heet en makkelijk schoon te maken. Wij hebben onze gekocht bij de koffiediscounter Koffiediscounter.nl | Espresso- en koffiemachines Scheelde destijds echt veel geld! We hebben hem nu 3 jaar en nog nooit iets mee geweest.
Prinses hebben wij Verse bonen .. Heerlijk maar wat een klote ding.. Niet doen dus die . Half jaar stuk .. Terug gegaan nieuwe gehaald nu weer half jaar verder weeeer stuk.. We gaan niet meer terug .. Gooien hem weg en gaan opzoek naar een ander.. Mijn ouders hebbe. Hem ook.. Ook stuk in 6 maanden tijd 😡
Wij hebben een nivona. Echt een super ding. Kost wat maar dan heb je ook wat!! Voordeel tov de jura is dat de zetgroep eruit kan.
Hmm hier inderdaad zoals geopperd een Bosch... Wel met melkpijpje trouwens.. Maar dat zul je toch wel houden. Compleet ingebouwd is schoonmaak-hel Hier dus een benvenuto... Was nog geen 300 Wij zaten ook enigzins met het budget en dat het zo lastig kiezen is. Maar we zijn hier al aantal jaar heel blij mee. (Erger nog.. Zowel mijn moeder als schoonmoeder zijn daarna ook overgestapt op volautomatisch met boontjes... )
Het probleem is als je eenmaal gaat kijken dat je steeds duurder ook steeds leuker gaat vinden Bosch ziet er wel mooi uit, en ook Siemens komt nog best vaak positief uit de reviews. Er zijn er zoooo veel te koop! Maar we moeten wel realistisch blijven, het is ook maar een koffiezetapparaat en dat hoeft natuurlijk geen rib uit het lijf te kosten... Lastig hoor..
Ja precies Siemens en Bosch was uiteindelijk ook beetje waar wij bij uit kwamen Omdat we graag een witte wilden werd het de Bosch benvenuto voor 265 Ook een rib uit ons lijf maar we dronken daarvoor nespresso en een kleine berekening leerde al snel dat we na een jaar koffie het er ruimschoots uit zouden hebben.
Wij hebben de Philips Saeco intelia latte!! geweldig apparaat, je kunt het hele binnenwerk zelf schoonmaken, en de koffie is superlekker! Wij gebruiken de espresso bonen van de Lidl en ik heb ineens een hoop vrienden die hier cappuccino komen drinken. Ja, het onderhoud qua schoonmaak is na elke 250 tot 500 kopjes wel even een werkje, maar het is 10000 keer beter als Senseo!
Philips Saeco Intelia Latte Plus HD8754/11 espressomachine Bekijk test en reviews | Consumentenbond deze, maar dan zwart! Die is een stuk goedkoper!