Ik kei blij, gisteravond was er duidelijk iets van een buikje te bespeuren (ben nu 17 weken en 5 dagen) en vanmorgen was het weg! Is dat normaal? Ik wil eens dat iedereen kan zien dat ik zwanger ben! Nu ziet niemand iets! Hebben meer meiden dit?
Inderdaad 's avonds heb je altijd meer buik door eten en vocht... hier heb ik het ook dat er 's avonds meer is dan in de ochtend.... Durf te wedden dat je vanavond weer wat kunt zien
Oh ik vind het zo jammer, ik wil zo graag showen met mijn buik. Nu valt er nog zo weinig te showen. Hopelijk komt het nog (zal wel).
Ik heb wel zo'n buikbanden besteld. En al 1 zwangerschapsbroek, want mijn broeken zitten wel te strak, maar een buik zie ik niet. Raar he?
Bij mij schoot het in het begin ook niet zo snel op ik was pas 2 kilo aangekomen bij 18 weken... maar toen begon het ineens te groeien... Ik heb sowieso niet zo grote buik hoor maar je ziet het nu wel goed De verloskundige gaf aan dat het stuk tussen mijn borstbeen en mijn schaambeen relatief vrij lang is waardoor het kindje meer ruimte in de lengte heeft en vandaar dat ik het niet zo naar voren hoef te dragen.
Ik herken dat wel. Ik was met 18 weken nog bij de VK om te vragen of de boel wel goed groeide..nou na 19 weken begon de buik opeens hoor dus maak je geen zorgen! Mijn buik is nu duidelijk zichtbaar maar ook nog niet eens echt. Houd je buik maar goed in de gaten van nu af aan want het gaat nu echt wel groeien! Groetjes, M
er komt een dag dat je buik er ineens 's-morgens ook zit, dat vond ik zo raar, iedere keer was ie 's-morgens weg en ineens zat ie er!
ik heb zelfs nu nog dat ik groot verschil zie met sochtends en savonds. savonds is hij groot en hard en sochtends is het een zachte kleinere buik. heeel vaag.
Nee hij is nog niet terug. Echt raar, het lijkt wel alsof hij overdag nu ook kleiner is....wat raar. Er zou toch niets aan de hand zijn? Ik heb donderdag een echo gehad en toen was alles goed!
je buik is niet alleen dikker 's avonds door eten en vocht. Maar ook omdat je baarmoeder iets omlaag zakt. Je baarmoeder zit niet vast in je buik dus als je een lange tijd rechtop zit en loopt zakt ie iets naar beneden en vaak ook wat verder naar voren.. Over dikke buik heb ik niet te klagen... ben er wel blij mee dat ie mooi groeit. Maar mijn buik is nu al zo groot dat mensen gaan vragen of ik bijna met verlof ga, of het geen tweeling is. En als ik vertel dat ik nog ruim 3 maanden te gaan heb kijken ze me verbaasd aan... kan ook vermoeiend zijn..
Mijn buik begon pas te groeien bij de 27ste week. Daarvoor durfden mensen mij niet te vragen of ik zwanger was.. er zat wel iets.. maar kon net zogoed nét even iets te veel gegeten hebben. Komt wel! Wacht maar af..
Ik hoop dat ie bij mij snel groeit. Het lijkt echt net alsof ie weg is. Want vorige week zei ik nog tegen mijn vriend dat mijn buik eindelijk te voorschijn kwam. En als ik er nu aan voel, is alles plat Ik vind het zo raar. En waar ik helemaal van baal is dat in de vriendengroep van mijn vriend 4 anderen meiden ook zwanger zijn. Waarvan 1 3 weken korter dan ik en zij heeft al zwangerschapskleren aan. En ik totaal niet dus. Ik voel me daar zo onzeker over.
Trek je er niks van aan! Als je net bij de vk bent geweest, en alles was goed dan is alles goed! Je kunt niet verwachten dat iedereen een even grote buik heeft! En jouw buik komt echt wel! Wacht maar tot 'ie in de weg zit!
Bij mij was er met ruim 15 weken ook nog zo goed als nix te zien. Met 16 wkn in ene een goeie groeispurt gehad en tada.... ik had een buikje Kijk maar in m'n album. Staat een foto van 13 wkn en van 16 wkn. Enne voor mijn gevoel groeide het toen echt in een nacht tijd Zou zeggen, nog ff geduld meis( ook al is dat zo moeilijk), jouw groeispurt komt ook echt wel...... Alvast dikke knuf vanaf hier
Ik weet dat het wel vanzelf zal komen. Maar toch....iedereen is gewoon zwanger. Op mijn werk, in de vriendengroep, het buurmeisje. Het is gewoon niet normaal. En dan ga je toch twijfelen als echt iedereen een dikkere buik heeft! Iedereen praat je ook vanalles aan en ik ben daar ook gevoelig voor! Afgelopen donderdag was ook alles nog goed. Het kindje lag bijna een week voor in de groei. En dan denk ik....waar groeit ie dan? Morgenavond moet ik naar de verloskundige, dan zal ik het eens aan haar vragen. Want ik maak me er toch zorgen over, terwijl ik van binnen ook wel weet dat het nog wel komt, dat buikje! Ik wil ook zo graag showen! En buiten dat ga ik nu ook gewoon twijfelen of alles nog goed gaat daar binnen.