bijwerkingen clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by visitor, Jun 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. visitor

visitor Actief lid

Jul 31, 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal ,

Ik heb een vraagje hebben jullie ook bijwerkingen van clomid. Ik gebruik maar 50 mg . Maar heb enorme hoofdpijn (echt steken in mijn voorhoofd) en heb soms vlagen van moeiheid. Is dit normaal?

Groeten,
    Vistor

2. Mirza

Mirza Actief lid

Sep 17, 2007
    159
    0
    0
    dag visitor!

op het forum toch al veel reacties gelezen van vrouwen die er last van hebben, dus volgens mij is het zeker normaal hoor!
    zelf neem ik ook 50 mg clomid. het enige waar ik last van heb is een "gespannen buik" de eerste drie dagen dat ik clomid neem.

groetjes
    mirza

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik kreeg er ook heel veel hoofdpijn van. Gelukkig zijn het maar 5 pilletjes, dus daarna was m'n hoofdpijn ook snel weer weg!

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ho i hoi,

Heel veel succes met de clomid. Ik kreeg pas bijwerkingen met de 100mg en dan vooral:

- OPVLIEGERS!
    - soms down
    - 4 kilo extra na drie maanden clomid

Ik hoop dat dat jou bespaart blijft hihi. Veel Succes

Groetjes Elke

5. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Ja, het is heel gebruikelijk. Ik had hoofdpijn, was heel moe, nog klunziger dan gebruikelijk (en dat is knap, want ik ben al niet zo handig) en dan nog die vreselijke opvliegers! Ik heb op mijn werk een keer gehad dat ik echt letterlijk ter plekke wilde gaan strippen (tijdens een vergadering... praktisch... ben maar naar t toilet gerend).

Het goede nieuws is: na die 5 dagen ben je er weer vanaf.

Een laatste bijwerking die ik echt heel vervelend vond: toen ik ongesteld werd, was ik echt zoveel emotioneler nog dan normaal. Ik heb onder invloed van Clomid iedere keer dagen gehuild als het mis ging. Dat is zonder hormonen en met alle andere hormonen nooit meer zo erg geweest. Wel verdriet natuurlijk, maar die gigantische dips waren ook wel degelijk invloed van Clomid. Bereid je vast voor...

Succes in ieder geval!

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi, ik slik clomid 50 mg en ik lijk nergens last van te hebben, heb wel veel gehuild maar zat dan ook echt even in een dip met hubbie, veel ruzie dus ja het was ook om te huilen ja, nu is het weer ok heb alleen een beetje hoofdpijn soms en ben zomaar flink aangekomen

groetjes Jose

7. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Ik ben inmiddels bij mijn tweede ronde Clomid (50 mgr)aangeland en ik kan eigenlijk zeggen dat ik van de Clomid helemaal geen bijwerkingen heb... Dit in tegenstelling tot Pregnyl... ;)

Gr. Benthe

Share This Page