diep teleurgesteld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirie, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    ik ben echt teleurgesteld ik had vandaag de verloskundige gebeld vanwege dat ik de baby nauwlijks voel vanaf 22 weken en dat ik me toch heel erg zorgen maak dus mocht ik voor onderzoek naar het ziekenhuis ik zou dan een echo krijgen en ze zouden proberen me aan t hartfilmpje te zeten ik dacht ok nou ga ik daar naar toe werd ik al heel boos door zon gynacologe aangesproken wat zoekt u zei ze ik vertelde zou wat er aan de hand was zegt ze ok ga maar daar in kamer 6 wachten ik loop daarnaartoe en wacht ik een kwartier was ze er nog niet komt een verpleger oh ja je moet een ponsplaatje maken en dan beneden en dan weer terugkomen ik loop naar beneden maak dat ponsplaatje kom weer naar boven zegt ze ok ga maar weer wachten ik weer wachten komt ze na 10 min zet ze de echo aan ja moederkoek zit voor hartje is goed en gelijk echo apparaat uit in totaal 10 sec aan gehad terwel mijn verloskundige tegen mij zei dat ze echt goed gingen kijken wat de oorzaak was en de baby even in de gaten houden of hij goed beweegt op de echo ook al ligt de placenta voor zouden ze toch gewoon kijken hoe of wat nou mooi niet wat word je slecht behandeld zeg bij zon ziekenhuis

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Daar waren ze bij mij niet mee weggekomen! Je had moeten zeggen en eisen dat je beweging wilde zien!
    Bah, voor die mensen wat de echo's maken stelt het echt gewoon niets meer voor he.

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    bah wat een vervelende mensen zeg..je had gewoon moeten blijven liggen en eisen dat jij het ook even goed kon zien, is tenslotte jou lichaam, en jij bent ongerust, maar er zijn soms mensen... :rolleyes:

4. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Nou zeg! Lekker is dat! :evil:
    De gyn had waarschijnlijk haar dag niet. Ik hoop niet dat ze altijd zo is!
    Je weet nu nog niet wat de oorzaak is! :rolleyes:
    Heb je de VK nog gebeld?

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat vind ik sowieso een nadeel van ziekenhuizen. Altijd druk, altijd wachtrijen, lang wachten en zo snel mogelijk weer uit de kamer gewerkt worden om niet nog langere wachtrijen te krijgen :(

Gelukkig krijgen we bij ons ziekenhuis daarom de echo's ed apart via een echoscopist zodat ie wel de tijd voor je kan nemen.

Maar goed.. en nu dan? Heb je wel een beetje geruststelling kunnen krijgen? Zo niet, gelijk weer met de VK bellen hoor! Belachelijk gedoe zeg.

6. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    ik heb de praktijk gebeld maar was al gesloten dus maar ik ga dit zeker melden maandag want zo horen ze mensen niet te behandelen en zeker niet iemand die gewoon ongerust is ik weet nu alleen dat het dus aan me moederkoek kan liggen en daar moet ik het maar meedoen voorlopig maar ik heb geen enkele bewegingen gezien die ik wel juist had moeten zien

Deel Deze Pagina