diep van binnen blij. .... maar durf het niet te laten merken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama1803, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Idd Ik Had het kunnen weten dat klopt maar daar is het nu te laat voor. ... Ik snap je nu. ... en zal daar ook de volledige verantwoordelijkheid voor nemen.... kan het nu niet meer terug draaien. .... had Ik die bijsluiter maar gelezen idd...... Ik wist het nieuwe maar had het kunnen weten dat bedoel je te zeggen.

2. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Nieuwe is niet

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ik wens je in elk geval zeer veel sterkte met je zwangerschap en probeer ondanks alles toch ervan te genieten, het word zwaar maar het zal het wel waard zijn!

4. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Dank je:'( dat weet ik wel dat het zwaar zal worden maar dat heb ik ervoor over. Jij ook een fijne zwangerschap verder je derde wondertje.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meid je omgeving moet gewoon wennen.
    Als jij er maar blij mee bent en er van geniet. Dat zou ik me niet laten ontnemen door mensen die er niet blij mee zijn of nog niet enthousiast kunnen zijn.

Ik heb genoeg vriendinnen die in een niet al te ideale situatie zwanger zijn geraakt en ook nog jong waren. Nou die hadden ook geen blije ouders. En als je nu ziet hoe dol al die ouders zijn op hun kleinkinderen....
    Je bent nog maar 5 weken zwanger, je weet het zelf net. Het moet gewoon allemaal even landen. En als jij er het beste van maakt en je laat zien dat het allemaal wel goed gaat komen, dan zal je omgeving dat ook snel genoeg in zien!

GEFELICITEERD!! :D

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mensen wees blij dat ze het houdt! Van harte gefeliciteerd en het is gewoon een kwestie van wennen voor de omgeving denk ik!
    Geniet ervan!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gefeliciteerd! gepland of ongepland, het is gewenst en dat is het belangrijkste!!!! :D

Ik kom uit de MMM en mij deed het pijn omdat er om me heen zoveel oeps zwanger zijn geworden, maar dat was meer mijn eigen pijn.. Niettemin ben ik voor die meiden blij dat het gewoon zo is gelopen. Je gunt dit wonder iedereen toch? En dat je het alleen gaat doen, tja, hoeveel relaties zijn samen zwanger en lopen vlak na de geboorte spaak? Dus volg je gevoel en geniet van het feit dat er een wonder in je groeit!

8. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind het knap dat je ervoor kiest het te houden zeker onder de voorwaarde die de verwekker wil.

Maar ik zou me ook zeker laten testen. "door de pil zwanger geraakt" betekend geen condoom gebruikt. Dit lijkt mij bij een muziekant zonder relatie erg onveilig. Je hebt niet alleen met jezelf te maken naar om met 1, straks 2 kindjes die jou nog lang nodig hebben.

10. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik mis hier de vind ik leuk knop. .... Ik ga me zeker laten testen. ... Ik dacht echt dat hij die vriendschap alleen met mijn deelde maar het is net of het zo moet zijn achteraf maar nu gaan mensen pas praten.... heb al verschillende verhalen te horen gekregen pfffffff

11. ash21

ash21 Actief lid

1 dec 2012
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en gelukkig ben je er (ook al is het stiekem) blij mee! Ik snap dat je geschrokken bent en het even moet verwerken, maar ik hoop dat je dan toch snel van je zwangerschap kan gaan genieten.
    Hoe reageerde de pappa in spe?

12. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    De vader wil er niet al te veel problemen mee hebben. .. hij wil me een klein beetje financieel bij staan maar hij zegt dus ongepland en niet gewenst in zijn geval. ... hij wil ook dat niemand weet dat hij de vader is. ... Dat is natuurlijk onmogelijk.

13. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Ja ook ik mis die vind ik leuk knop!

En ik bedoelde met happen niet negatief.. En ja je zit vol met hormonen, en je bent zeker niet de enige :).
    Ik heb in ieder geval respect voor je dat je dit avontuur aan gaat, heb zelf een vriendin in soort gelijke situatie nu met 2 kindjes, eentje is net 6 maandjes. Ze staat er wel alleen voor, maar t gaat goed met ze.

Je komt er wel, en je omgeving moet t even verwerken!

14. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Ik ga even inbreken. Mama, gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Ook al is het niet gepland, je klinkt erg zelfverzekerd en verstandig . Dit kindje krijgt een liefdevolle mama aan jou. @ Tigermommy . Ik sta van wat jij schrijft. Besef je wel dat dat heel kwetsend kan zijn? Ook al vraagt mama hier iets, dat geeft jou geen enkel recht te oordelen.Dit is haar kindje. Zij is daar blij mee en gaat daar voor zorgen. Hoe zij leeft ?Of ze wel of niet werkt ? Hoe zwaar het gaat worden? Vraagt zij dat ook aan jou? Sorry. maar deze manier van reageren vind ik ongelofelijk bot en kortzichtig..

15. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik weet gewoon dat ik dit aan kan.... Natuurlijk zal het zo nu en dan zwaar zijn maar dat neem ik op de koop toe..... Het is tenslotte ook mijn verantwoordelijkheid..... Het is een nieuw leventje wat groeit in mijn buik dat kan ik toch niet weg laten halen. ... echt never nooit niet. .... Ik heb Kwa leven het niet heel slecht Ok het is wat moeilijker als een gezin. ... maar heb vast werk. .... een leuk huisje. ... had Nog ruimte om zo af en toe eens lekker op stap te gaan. Nou dat stappen laat ik dan maar lekker achterwegen en blijf dan lekker thuis bij mijn Kids. .... Ik heb het er allemaal voor over...... en ook al zal het zwaar zijn ik heb straks als het goed blijft gaan een klein hummeltje in mijn armen liggen en twee kinderen waar ik ontzettend veel liefde van zal krijgen. ..

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Respect hoor! En kinderen hebben niet veel nodig, alleen ontzettend veel liefde en toegewijde ouder(s). En ik weet zeker dat jij dit zult zijn voor je kindjes, getuige deze reactie! Geniet van je zwangerschap meid en natuurlijk ook nog gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina