Welke provider buitengebied

Discussie in 'De lounge' gestart door Hippo89, 18 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hoi dames

wij wonen in het buitengebied en hebben vorige week glasvezel laten aanleggen.

nu hebben wij keuze uit 3 providers

caiway
    Solcon
    En delta

Wij kijken eigenlijk bijna geen normaal tv meer ( het is vooral Disney+ Netflix prime Videoland)

dus alleen internet is voor ons te overwegen.

caiway heeft voor ons 300 mbps voor 45 euro per maand of 69 incl tv
    Of 500 mbps voor 64 euro per maand of 79 incl tv

solcon heeft voor ons 500 Mbps voor 64,50,- per maand alleen internet of 77,50 incl tv
    Of 200mbps voor 54,50,- per maand of 69,50,- per maand incl tv

delta heeft 150mbps voor 42,50 per maand
    En een aanbieding van 1000mbps voor 40 per maand alleen internet
    50 tv zenders is 12,50 per maand extra
    90 tv zenders is 17,50 per maand extra

Wij hebben nu kpn, en ook onze telefoon abbo’s bij kpn, hiermee krijgen wij kortingen op onze rekeningen van totaal 15,- per maand.
    Als we naar solcon gaan dan blijven deze kortingen als we naar de andere providers gaan vervallen de kortingen en betalen we 15,- per maand extra voor de telefoon rekeningen.

Als ik reviews op internet lees dan lees ik bij alle drie alleen maar slechte ervaringen, wat zijn jullie ervaringen met 1 van deze drie providers ?

Delta lijkt het goedkoopste te zijn met de hoogste mbps maar als dat bagger is dan betaal ik liever meer voor fatsoenlijke verbinding en 1000 lijkt me wel overdreven veel.

Ik hoor graag jullie ervaringen

2. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb geen ervaring met deze drie. Maar ik weet wel dat reviews online vaak slecht zijn, bij alle providers. Tevreden klanten zullen dat niet zo gauw online melden.

Als ik het zo lees dan zou ik voor Solcon gaan, zodat je de voordelen houd die je nu bij KPN hebt. Ik zit zelf bij KPN en ik vind dat wel echt een goed voordeel bij hen, hoe meer producten hoe meer korting.

Deel Deze Pagina