Ik zat net het forum nog 'ns te overlopen, en ik merkte dat er niemand over een 'diepe zaadlozing' sprak. Dat was een tip die ik ooit van mijn gynaecoloog meekreeg. Ik weet niet hoe jullie man het doet, maar de mijne bleef vroeger bewegen/stoten in mijn vagina tijdens zijn zaadlozing. Hierdoor komt het sperma dus niet alleen aan de baarmoedermond maar wordt het eigenlijk helemaal 'uitgesmeerd' over de hele vagina. Je kan uiteraard ook zo zwanger worden, maar het blijkt beter te zijn als de zaadlozing wordt geconcentreerd aan de baarmoedermond zelf, omdat zo meer zaadcellen de kans hebben om hun reis tot een goed einde te brengen. Als mijn ventje zijn zaadlozing voelt aan komen zetten, zorgt ie voor een zo diep mogelijke penetratie, en blijft hij daar dan ook stil zitten tot op het einde. Lijkt me wel een nuttige tip, zeker omdat ie van m'n eigen gyn komt en ik 'm nog niet was tegengekomen hier.
Ow, ik dacht dat dit algemeen geweten was? Wij doen het altijd zo! Als mijn man zover is (zegt ie ruim op tijd) dan neem ik mijn knieën vast en trek ze hoog op, zodat hij diep binnenin kan komen. Dan blijven we beiden gewoon doodstil liggen, met zijn euh... piemel diep in mij, wachtend op de zaadlozing. Ik sta nu wel even te kijken, ik dacht dat het zo hoorde als je zwanger wou worden?
yep bij ons ook totaal onbewust eigenlijk....en blijven ook altijd ff "in elkaar verstrengeld" liggen 8) en ff kroelen,we staan eigenlijk nooit meteen op na de daad.
Hhahaha...Natas...lijkt me ook niks uitmaken... Mijn zoon is onstaan door 'voorvocht'...want de zaadlozing was 'buiten de deur' zeg maar....