Nou vraag ik me af he, tijdens de vruchtbare periode, ik lees op sommige sites dat je gewoon iedere dag moet klussen en op andere sites staat er om de dag, want dat is beter voor het zaad. Wat vinden jullie hiervan??? Zaad moet 'rollen'toch?
Over het algemeen zeggen ze dat het beter is om om de dag te klussen. Maar ja zelf heb ik zoiets van als we allebei zin hebben waarom dan niet, zolang het geen moeten is zie ik daar geen probleem in en klussen we wat af
Bij de 1e hebben we alleen geklust als we er echt zin in hadden, in de 2e maand was het toen al raak. Nu bij de 2e zijn we wel wat gerichter bezig om het zo maar uit te drukken, dus beetje letten op de dagen en zo.
Ik was gisteren bij de gyn en hij zei dat je het beste om de dag kunt klussen, dit omdat dan de kwaliteit van het zaad beter is. Wij klussen in de vruchtbare perioden om de dag (zonder al te veel druk, soms slaan we een daagje over, volgens de gyn was dit prima). Groetjes Senna
Ja, dat had ik ook gelezen/gehoord; om de dag omdat de kwaliteit dan beter is van het zaad. Wij doen dit dan ook alleen rond de vruchtbare data. Maar alleen als we er zin in hebben hoor....... Dit is de 1e ronde, dus dat zal later misschien ook wel anders worden. hihi
Hai, nou hoorde ik dat ook van om de dag maar op de site van predictor en ook een andere verloskundige van site babyopkomst kreeg ik juist te horen dat je de hele maand door het beste om de dag kan doen en op moment van ovuleren 1 dag van te voren op ovulatiedag zelf en dag na ovulatie!! Ik kreeg daarnaast de tip om als dat te plannen valt 4 dagen voor die drie dagen achter elkaar even rust te nemen dus geen zaadlozingen.... maar ja ik denk dat om de dag ook goed is...maar dit is wat ze me vertelde! liefs nina