Ik heb van nature donkerbruin haar en zou graag mijn haar willen verven met henna...wil graag een donkerrode kleur krijgen...dus echt dieprood of een rode gloed...niet van dat lichrode of oranje kleur Welke henna gebruiken jullie? Lees op internet dat Lush henna blokken een mooi effect hebben of henna van de tuinen.....zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Of weten jullie een ander merk henna dat voor een donkerrode kleur zorgt?
Ik zet henna op handen en voeten voor bruidjes haha. Maar als het op haar aankomt zal ik of pure henna gebruiken dus echt gewoon dat groene poeder. En anders de lush blokken, iets duurder maar geven een erg mooi resultaat
UmmAbderrahman heb jij zelf weleens die lush blokken gebruikt? Krijg je er echt een diep rode kleur van? En heb je misschien tips wat betreft het klaarmaken van de henna...lees dat sommigen en eieren, olijfolie, cintroensap, paprikapoeder en koffie indoen...
Mijn moeder deed het vroeger altijd in mij haar. Poeder en dan deed ze er hibiscus bij voor een rode gloed. Het resultaat was wel mooi altijd. Ik heb zelf uit gemak weleens de pakjes van de tuinen gebruikt en die vond ik ook wel goed eigenlijk.
Nee, aangezien ik van Nederlandse komaf ben (en dus donkerblond haar heb) durf ik geen henna te gebruiken haha. Bang dat ik rood uitsla. Ik heb even wat artikelen voor je opgezocht van dames die het dus wel hebben gebruikt. Henna Grijsdekking + Rood Haar! | Mascha's Beautyblog - Beautygloss.nl Henna geverfd! | Mascha's Beautyblog - Beautygloss.nl Henna Artikel 2011 | Mascha's Beautyblog - Beautygloss.nl Henna: the results! | Beautylab.nl En wat natuurlijke tips: Citroen sap helpt. En als je henna klaarmaakt kan je het ook afdekken even een dagje laten staan zo komt alles goed vrij in de henna. Ook rooibos thee helpt. Olijfolie..en met zwarte koffie erdoorheen krijg je een wat meer donkerbruine gloed. x