Hallo mama's Zelf moet ik nog 12 weekjes wachten maar toch alvast een vraagje voor als de kleine er is en ook wat ouder is.. Ik heb net bij de jumbo even een pakje diepvries fruit gekocht.. eigelijk haal ik het altijd vers maar wou het eens proberen.. Met de staafmixer gemixt en nu moet ik toch zeggen dat het superlekker smaakt net als een baby potje zelf Heb nu banaan aardbei en blauwe bes maar zou dit ook goed zijn voor de baby?? Of toch voor vers gaan.. want moet zeggen dat ij dit heel makkelijk vind en ook best goedkoop Dus wat zeggen jullie?? Kan diepvries ook of liever vers??
Ik gebruik het wel eens samen. Dan rasp ik een appel, en dan gaan daar nog wat diepvries blauwe bessen bij! Soms ook wel eens een potje van gepureerd diepvries fruit van de jumbo. Is eigenlijk om een smoothie te maken met melk of yoghurt maar mijn dochter erg dan alleen het fruit. Mijn voorkeur gaat uit naar vers, maar voor de variatie gebruik ik ook diepvries!
Ik heb een gruwelijke hekel aan mango snijden en mijn dochter lust het graag. Lang leve het diepvriesfruit Dingen als appel, peer, banaan etc haal ik wel altijd vers en soms de mango ook wel
Ik kook ze wel eerst meestal, maar gebruik alleen kersen of blauwebessen voor in havermouth of rijst. Vers fruit is toch anders van smaak vind ik
Je bent er op tijd bij, want je miet nog 3 maanden, bijvoeden vanaf 6 mnd. Dan heb je nog 9 mnd. Je begint met 1 soort voor het geval je kindje er op reageert, als het na een tijdje goed gaat en je al verschillende soorten hebt geprobeerd dan kun je gaan mixen. En dan kun je er ook eventueel diepvries fruit bij doen. Lekker variëren en zelf ook lekker mee smullen, potjes Olvarit smaken toch heel anders hoor,ik hoef ze niet..
Altijd vers. Groentjes wel vaak uit de diepvries, ook voor 't gemak Geen slecht idee om eens diepvriesfruit te kopen! Want nu gebruik ik meestal basic fruit omdat al het andere fruit zo duur is of moeilijk te schillen/snijden...
Hier gebruiken we allebei. De kinderen zijn dol op blauwe bessen, bramen, aardbeien, frambozen etc. Die hebben we in de winter uit de diepvries, om af te wisselen met verse peer, appel, mandarijntjes etc.
Diepvries fruit en groente zijn net zo vers als gewone fruit/groente hoor. Ik gebruik ze ook allebei. Bij de lidl hebben ze trouwens hele grote pakken diepvriesfruit. Ik haal ze altijd daar vandaan.
Hier gebruikte ik het ook allebei. Toen hij ouders was ook nog een poosje gebruikt om smoothies te maken in de periode dat hij geen fruit wilde eten, ideaal! Nu gebruik ik het eigenlijk bijna nooit meer, hij eet nu gewoon vers fruit.
Kan allebei denk ik, had er niet eens overnagedacht, Thanks voor de tip! Wel ff wachten nog met aardbei, volgens mij adviseren ze dat pas vanaf 8 maanden ivm allergie. Net als citrusvruchten.
Voor bessen en bramen enzo vind ik diepvriesfruit prima. Gebruik het regelmatig. Ik vind alleen dat de aardbeien nogal kledderig zijn als ze ontdooid zijn.