dagje voor mezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    hebben jullie weleens een dagje helemaal voor je alleen zonder man en kids? ik morgen dus voor het eerst... wel vaker geweest maar dan voor een paar uurtjes... :p heerlijk heb er wel zin aan, kan ik eindelijk eens knetterharde muziek draaien en lekker NIKS doen...

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik ben 1 jaar na de geboorte van mijn zoontje 3 dagen met mijn schoonmoeder en 2 schoonzusjes naar erlijn geweest..
    1,5 jaar na de geboorte van de 2de ben ik 2 dagen naar sanadome geweest met een vriendin...
    gewoon ff lekker niets moeten.. geen gehuil, luiers, koffieschenken, kids op bed leggen, telefoon en mail beantwoorden.. kortom... echt ff vakantie van het moeder en huisvrouw zijn :D

3. tulip

tulip Niet meer actief

lekker van genieten dan. Ik heb het nooit zomaar. Alleen 2 keer per jaar dan ga ik met een vriendin winkelen. Dus dan ben ik ook echt met een reden op pad. Zomaar thuis zitten zonder mn meisje kan ik niet. Ja ik ben echt een zeikerd.

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh heerlijk zeg!
    mijn meiden gaan morgen met papa op stap... ik heb er echt geen moeite mee hoor, heerlijk om eventjes niets te hoeven doen:p

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heerlijk meid.

Geniet er van ik droom er elke dag even van ;)

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    haha, ik ook... en nu is mn droom uitgekomen:p maare een dagje is dan wel weer genoeg :p

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ja ik heb het nu 4 dagen in de week. Ik kan wegens zwangerschap niets meer. Dus zoontje gaat naar oppas en kdv. 1 dag in de week doe ik nog zelf maar moet ik daarna flink bezuren.

Maar om te echt te zeggen dat ik kan doen en laten wat ik wil, nee. Maar niksen kan ik wel natuurlijk!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    O ja vaak zat.

Mijn man werkt op een bepaalde manier waardoor hij heel vaak weken thuis is. Dan ga ik gewoon lekker weg en dagje.

Maar ook wel als Isabella ( julian straks ook ) naar oma is ( beppe) dan ga ik ook lekker dingen doen.

Maar ik werk niet dus verder ben ik 24 uur thuis. Dus een dag of twee voor mezelf per week is heerlijk.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb dat nu ik in de ziektewet/zw verlof heb opeens elke week een dagje... oma wil graag blijven oppassen elke week een dagje ondanks dat ik niet werk en ik vind het wel fijn dat ik aan mijn rust toekom zo...
    maar ik wel dat ik het al lekker aan het volplannen ben... mondhygieniste, fysio... niet de leukste dingen ;)

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik wordt er nooit echt vrolijk van als ik helemaal alleen ben.
    Dan heb ik liever of mijn vriend hier of de kleine..
    Een uurtje alleen dat vind ik heerlijk, maar langer nee,... niks voor mij.

11. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Heerlijk,geniet ervan.Ik ben nu al 4 weken thuis vanwege zware operatie.Op maandag en dinsdag gaan de meiden gewoon naar het kdv.Vandaag voor de eerste echt kunnen genieten van het alleen zijn.

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hmmm lekker!! Geniet er ma van! ik ga waarschijnlijk in feb. 1 dagje weg zonder manlief en Mikail:) ik ga namelijk met mijn moeder naar de 9maanden beurs en als alles goed gaat dan wilt Opa wel een dagje oppassen en manlief gaat niet mee omdat die er niks aan vind op de beurs dus heerlijk dagje erop uit! ( Dat word de 1e keer dat ik zonder Mikail op pad ga! )

13. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ja soms; Iris gaat elke week naar t kdv, ook als wij vrij zijn. Dus heel soms ben ik dan kindloos. Evi en Iris gaan ook wel eens bij oma slapen; ook even lekker zonder kids.
    Ik kan er wel erg van genieten en ben ook wel weer blij als ik ze weer zie.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Gister zijn opa en oma even met de kleine man gaan wandelen zodat ik als een wervelwind door mijn huishouden kon gaan, was maar voor 2 uurtjes, maar ohzo lekker. Dan is t ook wel mooi geweest hoor, wil ik m graag weer bij me hebben.

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Als vriendlief middagdienst heeft dan wil het heel soms wel eens gebeuren dat ik mijn moeder lief aan kijk en vraag of ze op die kleine wilt passen, nou dat is meestal wel goed. Dan heb ik een uurtje of 6/7 voor mezelf. HEERLIJK!!! echt genieten. Meestal kijk ik dan een dvd of programma's terug.

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ga zo af en toe in mijn uppie weg ,dan pak ik de trein naar Utrecht bijv..beetje winkelen,ergens eten en naar de kapper bijv..heerlijk!

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Nu ik niet meer werk heb ik ook 3 dagen voor mezelf. De kleine gaat naar kdv en dan heb ik alle tijd om een beetje bij te komen.

Vorige week toevallig naar een schoonheidssalon geweest, een gezichtsbehandeling en een pedicure gehad. Heerlijk!!:)

En de kleine haal ik dan een uurtje eerder op van kdv.

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    O ja hoor, ik heb regelmatig een dagje voor mezelf. Vind dat heerlijk én broodnodig. Ga straks een dagje naar Amsterdam met mijn oude schoolvriendin, lekker shoppen en lunchen, filmpje pakken...

Geniet van je dag, TS!

19. Female

Female Niet meer actief

(te) weinig,
    Ik werk nl niet en ik zou de kids niet snel wegbrengen terwijl ik thuis ben. Familie woont allemaal erg ver weg dus dat gaat niet. Kynan gaat al wel halve dagen naar school. Celeste is altijd thuis behalve vrijdags, dan gaat ze een 1/2 dag naar de onthaalmoeder, maar dan doe ik vrijwilligerswerk dus...

@ TS: geniet van je dag!!

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ik heb vandaag ook weer een dag voor mezelf. Ik ben met zwangerschapsverlof, en zoontje gaat wel gewoon 2x per week naar het KDV.
    Het fijnste eraan vind ik het rustig kunnen ontbijten met een bakje koffie... heerlijk!!!

Deel Deze Pagina