Waar kan ik deze nu ergens kopen? Niet van die harde plastic schoenen maar echte waterschoentjes met zo'n elastiekje aan de achterkant die je strak kan trekken Alvast bedankt!
ik heb ze van de week nog gezien. Maar dat was bij Decathlon - dat moet wel net in je buurt zitten...
Toevallig van de week gezien bij de intersport outlet in arnhem( weet niet of ze ze in gewone filialen ook al hebben liggen)
Heb ze toevallig voor deze zomer bij een faillissements uitverkoop gescoord, van Rucanor. Was via de Daka maar daar kwamen ze oorspronkelijk dus niet vandaan. Van haren heeft ook heel fijne waterschoentjes van silicone materiaal, heel soepel en toch stevig. Voor een echte rotskust misschien te weinig, maar voor veel strandjes etc ideaal. Vanaf maatje 24, maar valt relatief klein.
Waterschoentjes voor zwemles? Voor met kleren aan oid? Nooit van gehoord en het lijkt me ook helemaal niet prettig zwemmen (en niet lekker voor de zwemjuf bij de beginnertjes die waarschijnlijk nog weleens een trap krijgt)
Vraag even goed Na hier mogen ze alleen van die plasticen aan met een harde zool. Ik had ook van die surfschoentjes maar hij mocht ze niet aan. 😣