Diepvriesfruit lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door Youtan, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Beetje een stomme vraag maar ontdooi je het fruit eerst voordat je het in de blender doet (voor een smoothie)?

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Kan, maar ik heb het net bevroren erin gegooid en dan heb je een heerlijk- koud-milkshake-achtige fruitontbijt.
    Voor mijn dochter doe ik het soms wel even in de "matron". Dan wil ze het niet zo koud.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hoeveel van alles dan exact?

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Teveel voor 2 grote glazen in ieder geval :D

Ik weet het niet, ik doe altijd maar wat, 2 bananen, laag frambozen, laag aardbeien, 4 scheppen granenpap en melk tot de gewenste dikte.
    Mijn dochter lepelt graag, ik wil het drinkbaar, dus voor haar vul ik vaak een schaaltje en dan doe ik er nog wat melk bij.

Maar de volgende keer ga ik proberen niet boven 1/3 van mijn blender te komen.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zijn de granen een must
    Wil zo es proberen, maar die net niet in huis

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Nee hoor. Tuurlijk niet, ik gebruik dat normaal voor mijn dochter, die heeft een wat mindere stoelgang, maar vanmiddag geprobeerd met dd granenpap en dat maakte het wel net meer ontbijtwaardig.
    Dus hier komt er ook snel een pak brinta.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Doosje aardbeien hadden we nog, moest op hihi iets te weinig melk, maar vond dikke substantie ook wel lekker. Alleen een doosje aardbeien vond ik weinig smaak hebben voor heoveelheid melk wat ik al gebruijte

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw

De tip van dit jaar! Bedankt insomniac! Elke morgen krijgt ze nu een ander ontbijtje (en ik ook :))
    Het diepvriesfruit van de Lidl is prima, de gemengde zak idd wat zurig, maar mijn dochter is gek op zuur en denk dat ze fruitontbijt met yoghurt heeft ipv melk.
    Zelf vind ik 2 bananen, frambozen, brinta en melk echt goddelijk!!
    Thanks
    Bekijk bijlage 492119

9. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Fijn meis!! Lekker gezond hihi geniet ervan!

10. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik ken dit niet trouwens, die 7 granenmix. Ik heb de naturel. Is het veel gezonder? Of is het allemaal bewerkt?

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik doe ipv melk een paar scheppen Griekse yoghurt, heerlijk!! En ik doe ook altijd het diepvriesfruit er bevroren in.

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik ga elke week even naar de markt, en haal bijvoorbeeld eind van de zomer extra veel kleine aardbeien enzo. Die vries ik in porties in, heerlijk in de winter voor in de smoothie.
    Dat doe ik ook met (nu) blauwe bessen, frambozen etc.
    Ook met kleine porties boerenkool, of spinazie, gewoon een handje in een diepvries zakje/boterhamzakje. Heerlijk met banaan in de smoothie.

Deel Deze Pagina