Beetje een stomme vraag maar ontdooi je het fruit eerst voordat je het in de blender doet (voor een smoothie)?
Kan, maar ik heb het net bevroren erin gegooid en dan heb je een heerlijk- koud-milkshake-achtige fruitontbijt. Voor mijn dochter doe ik het soms wel even in de "matron". Dan wil ze het niet zo koud.
Teveel voor 2 grote glazen in ieder geval Ik weet het niet, ik doe altijd maar wat, 2 bananen, laag frambozen, laag aardbeien, 4 scheppen granenpap en melk tot de gewenste dikte. Mijn dochter lepelt graag, ik wil het drinkbaar, dus voor haar vul ik vaak een schaaltje en dan doe ik er nog wat melk bij. Maar de volgende keer ga ik proberen niet boven 1/3 van mijn blender te komen.
Nee hoor. Tuurlijk niet, ik gebruik dat normaal voor mijn dochter, die heeft een wat mindere stoelgang, maar vanmiddag geprobeerd met dd granenpap en dat maakte het wel net meer ontbijtwaardig. Dus hier komt er ook snel een pak brinta.
Doosje aardbeien hadden we nog, moest op hihi iets te weinig melk, maar vond dikke substantie ook wel lekker. Alleen een doosje aardbeien vond ik weinig smaak hebben voor heoveelheid melk wat ik al gebruijte
De tip van dit jaar! Bedankt insomniac! Elke morgen krijgt ze nu een ander ontbijtje (en ik ook ) Het diepvriesfruit van de Lidl is prima, de gemengde zak idd wat zurig, maar mijn dochter is gek op zuur en denk dat ze fruitontbijt met yoghurt heeft ipv melk. Zelf vind ik 2 bananen, frambozen, brinta en melk echt goddelijk!! Thanks Bekijk bijlage 492119
Ik ken dit niet trouwens, die 7 granenmix. Ik heb de naturel. Is het veel gezonder? Of is het allemaal bewerkt?
Ik doe ipv melk een paar scheppen Griekse yoghurt, heerlijk!! En ik doe ook altijd het diepvriesfruit er bevroren in.
Ik ga elke week even naar de markt, en haal bijvoorbeeld eind van de zomer extra veel kleine aardbeien enzo. Die vries ik in porties in, heerlijk in de winter voor in de smoothie. Dat doe ik ook met (nu) blauwe bessen, frambozen etc. Ook met kleine porties boerenkool, of spinazie, gewoon een handje in een diepvries zakje/boterhamzakje. Heerlijk met banaan in de smoothie.