Ik vind die uit de diepries van AH heel erg fijn, ik zelf meestal de roodfruit, frambozen, en blauwe bessen. Ik verwerk ze in smoothies, cakejes, bij het ontbijt, door de yoghurt en ik vind ze heerlijk. Zit zeker geen karton smaak aan, en ze zijn net zo fris als vers.
Ik gebruik dat fruit uit de diepvries van de AH ook alleen voor smoothies. Banaan is wel altijd erg lekker in de chocolade fondue vind ik, en zelfs meloen wil nog wel lukken. Veel plezier! Waar halen jullie trouwens je diepvries fruit? Ik maak vaak smoothies maar door het alleen bij de AH te kopen word het toch behoorlijk duur vind ik. Zelf invriezen als het goedkoop is kan ook niet want ik heb een heeeeel klein vriezertje. Ik heb ooit wel eens zo'n grote zak gemengd fruit bij de Aldi gekocht maar die zie ik nu ook nergens meer. Tips zijn dus meer dan welkom
Voor smoothies gebruik is zelf wel diepvries fruit ( en vries ook vers fruit in) maar voor een fondue zal ik de poging niet wagen, ik denk dat ze wat flauw/slap zijn
Ik ben helemaal verslaafd aan de frambozen uit de diepvries van de AH. Heerlijk. Ik eet ze wel als ze nog wat bevroren zijn. Heb ook wel eens die van de (duitse) lidl gehad, die zijn lang niet zo lekker. Overigens vind ik de diepvries aardbeien van de AH niks. Mango is wel goed te doen voor fruithapje.
De blauwe bessen zijn ook erg lekker. Aardbeien worden echt een prutje en zou ik niet gebruiken vanuit de diepvries voor een fondue. stukjes Peer lijkt mij wel weer erg lekker.
Hier nog geen verse aardbeien gespot. Mijn vermoedens zijn dus bevestigd dat het een slappe zooi word dat diepvriesspul . Beetje jammer, had tot dusver ingedachten, lange vingers, soesjes, ananas, mango, banaan en dan aardbei..
Zou het niet doen. Worden heel week die aardbeien. Ik vries zelf altijd fruit in voor om 1x per jaar jam te maken; pruimen, rode bessen, bosbessen, frambozen, soms bramen, kruisbessen. Maar als het allemaal ontdooid is, is het een "vieze" smeerzooi. Dus helaas, zou toch op zoek gaan naar verse aarbeien! Veel suc6!
Je kunt er zoveel ander fruit in doen... banaan, mandarijn, appel, ananas, smaakt allemaal met chocolade erop. Hmmm!