Hier niks. Maar we krijgen al een jaar of 11 geen formulier meer dus zullen er nu ook wel geen krijgen. Zit er ook niet op te wachten.
Wel een brief dat we aangifte moeten doen, maar download het programma altijd, veel makkelijker vind ik .
Wij downloaden ook, en vanaf 1 maart is hij ook gedeeltelijk ingevuld! Ik heb hem al ingevuld en ik ben blij!
Ik kan een hele smak geld terug krijgen van onze eiceldonatiepoging en een andere vruchtbaarheidsbehandeling, plus reiskosten en verblijfskosten. Ik ben dus heeeel erg benieuwd en ongeduldig haha.
Een brief gehad dat ik geen aangifte hoefde te doen... Ja duhhhhh dat snap ik.. Vorige keer kreeg ik 1500 terug... Dit jaar weer dus snap dat ze willen dat ik het niet doe XD Man wel.. Maar ook dat snap ik want die moest vorig jaar betalen.. Nu trouwens niet dus dat zal ze vies tegenvallen
Dan download je toch het aangifteprogramma. Wij hebben eind vorig jaar al voorlopige aangifte gedaan en het geld ook al terug.
Ja wij hebben de aangifteformulieren van de week binnen gekregen. Ben benieuwd hoeveel we dit jaar krijgen, wordt jammer genoeg ieder jaar minder