Hallo dames, Ik ben me aan het oriënteren op het aanschaffen van een airfryer. Het liefst heb ik er een van een goed merk (Philips bijvoorbeeld) maar ik sta open voor alle suggesties die jullie doen! Wij zijn thuis met zijn 3en, bijna 4en. Mijn vriend is een grote eter, mijn dochter en ik niet. Zo'n ding lijkt me ideaal. Je schuift je eten erin, stelt 'm in en hij doet de rest voor je. Zo ongeveer dan Zeker straks met 2 kinderen en onregelmatige werktijden van m'n vriend lijkt me dit heel fijn. Plus.. ik ben niet zo'n goede kokkin Het liefst geef ik er niet meer dan plusminus 150 euro aan uit. Tenzij dit niet haalbaar is (sorry, ben echt een complete leek ). Wie heeft hier ervaring mee en wil dit graag met mij delen? Alvast bedankt!
Ik heb een airfryer. Merk weet ik zo even niet, heb 'm toendertijd bij een Kijkshop outlet gekocht voor €50. Mijn zus heeft er laatst een van Tristar gekocht, en dan de xl variant (hun zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen). Er past makkelijk een hele zak friet in. Laatst hadden we er krieltjes in gedaan met erbovenop kipschnitzel en dat ging prima. Die zij heeft was eigenlijk €99 maar ze had 'm nu met korting voor €45.
Deze heeft mijn zus. https://www.bol.com/nl/p/tristar-fr-6994-crispy-fryer-xxl-inhoud-4-5-liter-geschikt-voor-hele-gezin/9200000101572359/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=vZwriyNlRd2NpJS7kdNIgQ.1.2.ProductImage
Wij hebben er eentje van Philips, was een cadeau, weet niet meer wat hij destijds kostte. We hebben hem al jaren, toen er iets stuk was van de uitschuifbak hebben we gratis een nieuwe bak van Philips gehad. Wel in een andere kleur, dus die van ons is heel hip zwart/wit We gebruiken hem meerdere keren per week, maar voornamelijk voor aardappels/friet/broodjes. Eigenlijk gebruiken we hem helemaal niet voor groentes of vlees.
Fijn om te lezen dat 'ie zo lang mee gaat! En dat de service prima is Heb je enig idee wat voor een je hebt? Ik vraag me namelijk af wat er precies in past en of dat voldoende is voor een gezin van 3 (bijna 4 )
Wij hebben deze: https://www.bol.com/nl/p/princess-182050-family-aerofryer-xxl-heteluchtfriteuse-5-2l/9200000076509539/?suggestionType=typedsearch&bltgh=lqPIUtH7x1xZxEgHDK1N0g.1.3.ProductImage Ik vind het echt ideaal. Gebruik hem bijna dagelijks. Bak er vlees in, aardappeltjes, broodjes, cake, friet, snacks. Eigenlijk alles haha.
Nee weet niet het model. Maar het is de standaard versie, niet een extra grote of kleine. Er past genoeg friet in, die bruin genoeg wordt met tussendoor een keer schudden, voor 2 volwassenen en 1 peuter. Wellicht dat voor jullie een iets grotere maat fijner is.
Wij hebben XL met zijn 4en - werkt prima - soms even plannen. Ik zou denk ik in het vervolg voor de grotere gaan (deze gekregen) -maar die duurt weer wel iets langer. Wij hebben de philips XL - voordeel van de philips t.o.v goedkopere merken is volgens mij de hogere wattage. Mijn ouders zijn met tristar begonnen (meen ik) maar die duurde een stuk langer. Nu dus toch gekozen voor een philips.
Wij hebben de Philips XXL en die is precies goed voor 4 personen. Ik heb er ook accessoires bij zoals een grillplaatje, bakvorm en dergelijke. Wij gebruiken hem meerdere keren per week en we hebben hem inmiddels alweer 3 jaar en hij doet het nog steeds super. Wij hebben hem gekocht bij bol.com, deels met cadeaukaarten die we voor dat doel hadden gevraagd
Jaaa! Vandaag hebben wij het hartje zien kloppen! Op zich voel ik mij wel oké het vervelende is dat ik gewoon de hele dag door moet overgeven, ook ‘s nachts.
Wij ook deze. Ik ben alleen slecht in uitproberen, dus er is nog niet veel anders in gegaan dan broodjes
Meen je niet! Wat een ellende Dat eerste trimester kan echt pittig zijn, hè. Hou je taai... (En yay voor het hartje!)
Wij hebben ook de xxl van princess. Hier wordt hij ook dagelijks gebruikt voor vlees, aardappeltjes, broodjes enz. Je kan er super veel in doen.