dier opzetten

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Je kan je katten tegenwoordig zelfs op laten zetten met een motortje erin. Daarmee lijkt het oftie nog ademt en hij kan zelfs spinnen en zn staart bewegen.

Tsja, ik moet er niet aan denken maar ik dacht ik deel het maar even met je ts, wie weet lijkt het je wat.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Lijkt me best wel een 'eng' idee als je je huisdier, waar je altijd zoveel van gehouden hebt, opzet. Elke keer zie je hem weer staan. Je eigen keus natuurlijk, maar ik moet er niet aan denken. Doodgaan hoort helaas ook bij het leven.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zoals er in mijn begin post ook staat : het had me mooi geleken.
    Dat betekend dat mijn kat al lang en breed onder de grond ligt, maar ik hoor graag reacties van mensen die of opgezette dieren hebben of het zelf doen om meer informatie te geven over hoe en wat en waar ik aan moet denken qua prijs.

4. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik gaf een reactie maar krijg geen response jammer genoeg. Ik ben dus beroepsmatig preparateur. Prijs ligt al snel rond de 700 euro voor een kat. Dat heeft oa te maken mert het meestal toch wel korte haar van katten en het soort kunstlichaam wat je gebruikt.

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

ehm ja ben het hier mee eens, sorry ts

Deel Deze Pagina