Wij gaan vanavond opzoek naar een andere tv. We gaan naar de winkel met btw weg ermee actie . het formaat zijn we al over uit. 107 cm. Hoeft geen 3D op maar is wel leuk. Maar welk merk is een aanrader? En werkt soepel met het smart gedeelte. Mijn man lijkt panasonic wel wat. We hebben nu een lg die al 8 jaar probleemloos doet. Die gaat ook naar boven. Ben benieuwd naar wat reviews.
Samsung and nothing else wij hebben hem nu een jaar of 4 maar vind hem nog steeds niet onderdoen voor vele andere merken nieuwere modellen
Wij hebben een LG. Altijd al LG's gekocht en altijd zeer tevreden. Hij is 150 cm, met 3D en al dat soort dingen.
Wij hebben een Philips 47PFK7109. 120 cm, alles erop en eraan. Meest ideale vind ik dat je videos die je boven via de PC download, beneden via je tv kan afspelen via je WIFI netwerk. Geen USB of HDD meer nodig. Echt ideaal. TV is een week oud nu en bevalt prima. Oa: Enorm dun Geen rand om je beeldscherm heen. Ambilight WiFi Allerlei apps Dubbelzijdige afstandsbediening met qwerty toetsenbord. 3D 600 HRTZ Full HD Heerlijk!
Wij hebben een Philips 46PFL5507K/12. We zijn er heel blij mee, zeker omdat je films of series kunt kijken met een USB stick via de USB ingang en dat hij WiFi heeft.
Hij is 700 nieuw. Min 21% btw, zit je toch onder de 600? 553 kom je dan op uit. Zelfs al is ie 800 bij de Mediamarkt, dan kom je uit op 632. Op zon bedrag kan die 32 euro er ook nog wel bij
Samsung hebben wij een 138cm 3d Ed ook maar dat gebruiken we vrijwel niet. Films doen wij ook zonder kabeltje Ed zo van laptop af erg handig.sws led vond ik must ivm stroomkosten hiervoor hadden we plasma en das echt wereld van verschil.
Wij spelen ook altijd de films van onze imac af op onze LG. YouTube filmpjes delen op de tv, Netflix en Pathé wordt heel veel gebruikt. Onze was 2 jaar terug bijna 2000 maar is nu ongetwijfeld goedkoper.
Wij twijfelden tussen Sony en Panasonic. Philips maakt z'n tv's niet meer zelf, de kwaliteit is daardoor erg achteruit gegaan. Panasonic en Sony zijn kwalitatief vergelijkbaar maar bij Panasonic krijg je net wat meer voor dezelfde prijs. Wij hebben nu een Panasonic. Model weet ik zo niet meer.
wij hebben sony KDL-50W805B, we hebben hem bijna gekregen maar super erg blij mee, ik zie nu dat als je wifi hebt je films moet kunnen streamen die je op je latop afspeeld, hoe doe je dat als ik mag vragen. Ik zou gewoon naar de winkel gaan en alles zelf bekijken, laat je informeren naar de verschillen. wij hebben 127 cm erg fijn.(maar ik heb hele slechte ogen)
Zojuist deze aangeschaft. We wisten dat deze actie van mediamarkt eraan kwam en hebben er ons van tevoren in verdiept. Deze was wat ons betreft het beste qua kwaliteit / prijs verhouding.
Stom dat je niet meer kan wijzigen dus dan maar zo Mijn man heeft een Samsung telefoon, en dat is een groot voordeel want je koppelt de telefoon echt binnen 2 sec aan de TV en kan er zo echt alles mee. 3D gebruiken we niet heel erg vaak, smart gebruik ik laatste tijd voor m'n zoontje om bijvoorbeeld filmpjes op te zoeken via youtube.
Deze hebben wij ook. Erg fijne tv. Erg leuk dat je filmpjes/muziek van je telefoon op de tv kunt afspelen. Wij hebben laatst via internet (wifi) naar vakanties zitten kijken. Werkt prima. Ik weet niet wat de standaard prijs is. Wij hebben em via ing (rentepunten) voor 600 euro. Ambilight kijkt erg prettig. Ik vind het een leuk hebbeding. En normaal ben ik niet zo van dit soort technische dingen.