Als ik een kledingstuk wil verzenden via de post? Het is en broek. Ik kan het zo inpakken dat het door de bus past, maar ik moet het dan wel nij het postkantoor afgeven, neem ik aan. Uhm, hoeveel zou het aan portokosten zijn, iemand een idee?
kun je allemaal zien op tnt post site, hier kan je alle tarieven zien en wat het kost, afhankelijk van het gewicht.
Als het door de brievenbus past wegen ze het pakketje.. Als dit niet het geval is dan is het tot 10kg 6,20
tarieven zijn. 0-20 g. 0,44 20-50 g. 0,88 50-100 g. 1,32 100-250 g. 1,76 250-500 g. 2,20 500 gr.-3 kg. 2,64
Waarschijnlijk moet je sowieso toch naar het postkantoor of TNT-servicepunt, want ze hebben overal van die vuurwerkstrips op de brievenbussen gedaan. Maar goed, daar kunnen ze het gelijk voor je wegen en berekenen.
Dankjulliewel dames! Ik moet die persoon een mailtje sturen met de portokosten enzo, dus ik moet eerst weten hoeveel het kost voordat ik naar het postkantoor ga. Vandaar dat ik het ff heb gevraagd. Maar ik denk dat het met brievenbuspost gaat lukken.