Ja, dit soort dagen laten je meer denken aan de dierbaren die je moet missen.. Alles wordt afgespiegeld aan de familie.. Sterkte allen!
3 jaar geleden verloor mijn vader zijn broer (mijn oom dus) in oktober, nog een broer paar dagen voor kerst en zijn vader 2 dagen later, en in maart daarna zijn zus
vandaag is een tante van mijn man overleden ... toch raar op 2e kerstdag iedereen zo verdrietig te zien ! daar liggen de kado's dan onder de boom .. lekker eten .. en begrafenis regelen
Ook hier geen echte kerst. Mijn vader is 28 november op 52 jarige leeftijd overleden en alles is nog zo onwerkelijk. Helaas heb ik hem niet kunnen vertellen dat hij weer opa werd. Wel heeft hij gelukkig zijn 1e twee kleinkinderen gekend! Lieve pap en gekke opa, Ik hoop dat je snel je rust vind daar boven, zodat je ons zo af en toe kan komen steunen! We missen je allemaal zo verschrikkelijk, je was nog veel te jong en je had ons nog zoveel moeten leren. En vooral van elkaar moeten genieten!
ik mis mijn moeder heel erg en mijn opa. mijn opa is nu 3 jaar overleden en mijn moeder is op 11 november overleden mamma denk nog elke dag aan je jennefer
mijn lieve op is al bijna 17 jaar geleden overleden hij was 67. hij heeft een hartstilstand gekregen en is dood gevonden. ik mis hem nog steeds heel erg. en zijn vrouw mijn lieve oma is 18 maart van dit jaar overleden na een strijd van vijfenhalf jaar tegen kanker. lieve oma ik mis je zo. en mijn andere oma is in januari 4 jaar dood, lieve oma ik mis je zo en opa mist je ook zo erg. ik heb nog een opa dus en die is 93 jaar en ik hoop dat hijnog lang bij ons zal zijn.
Hier ook ik Mis mijn schoonouders heel erg ze zijn beide in 2001 overleden binnen 3 weken na elkaar, vind het soms zelfs nog moeilijker ze zeggen inderdaad het slijt, maar nu je kinderen heb lijkt het soms nog moeilijker te zijn, ze hebben hun kleinkindjes nooit gezien. Ik mis mijn twee opa's en en mijn oma en mijn 2 tante's en mijn oom. en zo mis ik helaas nog veel dierbare, en denk nog steeds veel aan ze.