dieren mishandeling.

Discussie in 'De lounge' gestart door marleentje231, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik zou ook zeker bellen.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tsja je kan zeker bellen maar ik weet uit ervaring dat de dierenbescherming gewoon geen reet doet!
    echt die zijn in mijn ogen zo diep gezakt!!! echt belachelijk.

Ik zou wel iig de politie bellen!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ze zijn er wel mee bezig om dierenmishandeling zwaarder te straffen, en als je veel getuigen hebt zou ik zeker bellen!

miss ook via de dierenambulance die hebben vaak weer connecties.

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Alsjeblieft, bel de dierenbescherming, desnoods anoniem! Dat sommige aangeven dat er toch niets meegedaan wordt, moet je er niet van weerhouden om te bellen. Het beleid kan nu veranderd zijn... Die arme beesten moeten gered worden van die engerd. "Nee" heb je, "ja" kun je krijgen. Ik zou het echt niet over m'n hart kunnen verkrijgen om niets te doen.

5. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    gewoon bellen! Duidelijk zijn dat je het gezien hebt, en je buurvrouw ook! Ga desnoods ook even bij de politie langs. Als je niets doet, gebeurt er zeker niets!

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik denk niet dat de dierenbescherming die bevoegdheid heeft, om die hondjes zo weg te halen. Ze kunnen gaan kijken en als ze zien dat ze te eten en te drinken krijgen en binnen slapen, dan is het voor hun klaar. Zoiets als in Amerika zou voor mij hier ook mogen, dan zou die buurman er niet zo makkelijk vanaf komen.

7. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja precies! Zoals in Amerika, daar worden ze tenminste aangepakt!

8. susy26

susy26 Niet meer actief

als ik zoiets zou zien zou ik ook bellen, en dan maar anoniem. maar bellen zal ik!

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Bellen!!! dat arme dier kan niet praten dus moet jij het voor hem doen, kan ook anoniem hoor met de buurt...hebben wij ook gedaan en ze zijn gekomen en het beestje is in overleg herplaatst! dus sluit je ogen niet en bel...dan weet hij in ieder geval dat er wat aan gedaan wordt!
    het enige nadeel is dat hij het misschien niet buiten de deur gaat doen maar binnen...vanwege frustratie (baas op hond)! dus goed in de gaten houden met de naaste buren van hem en bellen bellen bellen, wees zijn stem :)

Deel Deze Pagina