Hallo dames ik heb even een vraagje, ik ben nu 23weken zwanger en heb sinds een aantal dagen stekende pijn in mijn schaamstreek en het trekt ook door naar mijn onderbuik. Ik maak me er niet echt zorgen om maar vroeg me af of iemand het herkent?het is mijn eerste dus alles is nieuw alvast bedankt! Groetjes Jolanda
Er zijn zoveel pijntjes die je kunt krijgen als je zwanger bent. Nu je baby wat groter wordt, drukt het soms zomaar overal tegenaan. Soms even vervelend, maar meestal niet ernstig. Als het niet echt hevig is, gaat het meestal wel weer over. Vertrouw je het toch niet, moet je gewoon even je verloskundige of gyn bellen. Succes ermee hoor!
Ik heb het net als Guppie ook gehad tijdens BI. Zou het even aangeven bij je verloskundige. Die stuurt je dan waarschijnlijk door voor therapie.
O dat wist ik niet in dat geval zal ik het zeker even aangeven hoort urine verlies daar ook bij? Daar heb ik namelijk erg veel last van x
Volgens mij is urine verlies een zwangerschapskwaaltje. Een tip over je pijn. Niet teveel traplopen en stofzuigen en niet op hoge hakken lopen. Dat hielp tenminste bij mij.
Ik heb ook sinds een week of 3 last van pijn daar. Het neem toe als ik veel gedaan heb. Alleen ben ik een stuk minder ver dus weet niet of het te vergelijken is.
volgensmij heb ik dat nu ook.. het komt idd opzetten als ik veel gedaan heb of teveel spanning op een dag heb gehad.. ook nadat ik ontlasting heb gehad of net heb gegeten? herkent iemand zich hier ook in? iemand zei ookal tegen mij dat het mn banden kunnen zijn aangezien ik over de 20 weken ben en het dan pas echt kan beginnen..?