Kinderkraft 3-in-1 kinderwagen Lijkt een mooie aanbieding.. Echter kan ik dit merk nergens terugvinden. Iemand ervaring met dit merk?
Ziet er wel mooi uit, maar vind de wielen meer buggy achtig en er staat niets bij over het autostoeltje. Daarentegen niet duur!
Laatst heb ik hier een topic gelezen over forummers die iets van Kiderkraft hadden gekocht. Ik geloof een pop. Ik las alleen maar negative reacties. Misschien even opzoeken...
Wauw, hij is wel mooi! Als je op Kinderkraft Kraft 6 googled krijg je wat meer foto's en sites te zien. Zijn wel allemaal buitenlandse websites..
Nieuwprijs 300 euro Baby stroller Kraft 6 3in1 KinderKraft - Baby and kids online shop PAKOSTNIK ÐолиÑка Kraft 6 3 в 1 KinderKraft Ð¾Ñ Ð¡Ð»Ð°Ð´ÐºÐ¾ бебе Ook omgerekend 300 euro. Volgens mij zijn deze gewoon geimporteerd uit Polen oid, en is de grouponprijs gewoon de verkoopsprijs... Desalniettemin ziet deze kinderwagen er prima uit...
Je hebt gelijk mysteriousgirl1! Hij is met korting op die site iets van 297,- Dan heeft groupon niet echt een actie. Ja meer een 'belazeractie' Jammer. Vond de kinderwagen er best mooi uitzien.
Ik heb de aanbieding niet gezien want als ik op die link klik krijg ik allemaal schermen dat ik me moet aanmelden en daar heb ik geen zin in. Maar ik zou niet zo snel een kinderwagen kopen als ik 'm niet eerst ergens kan uitproberen.