Zojuist de nieuwe telefoongids en gouden gids ontvangen en gelijk weg gegooid! Wat een verspilling van geld, papier en werk! Ik snap best dat er misschien ouderen zijn die de gids nog wel gebruiken, maar kunnen die hem dan niet gewoon aanvragen ofzo? Zou zoveel schelen!
Je kan al ergens in vullen dat je het niet meer wilt ontvangen . Moet even denken of dat nou online was of een formulier . Hopelijk wel in de papierbak gegooid he ?
Wij hebben een paar weken geleden een brief in de bus gehad met een soort antwoordkaart. Als we de telefoongids wilden krijgen, moesten we die opsturen. Als we niks deden, kregen we hem ook niet. Misschien heb jij die gemist?
Wij wonen in Duitsland en krijgen eens per jaar een briefkaartje in de bus, dat wanneer we belangstelling hebben, dat we dan de gids kunnen afhalen bij een bepaalde supermarkt
https://klantenservice.detelefoongids.nl/klantenservice/geen-gids-meer-ontvangen/830/ Gevonden en gelijk ingevuld!
Je kunt ook een ja/nee of nee/nee sticker nemen dan ontvang je helemaal geen papieren troep meer. Voor folders gebruik ik de folderapp van spotta en dat werkt super goed of ik kijk gewoon op websites van winkels voor aanbiedingen . Het schijnt dat als je dan zo'n sticker hebt je dan een antwoordkaart krijgt om alsnog de telefoongids aan te vragen.
Ik ook! super, als meer mensen dat nou doen die dat ding ook gelijk bij het papier gooien... Dat scheelt toch even. Gelijk even vragen of mijn moeder hem ook weg doet! Ik wil namelijk wel de folders van kruitvat ed gewoon ontvangen, dus dit is top!
Je kan je afmelden inderdaad. Heb ik al tijden geleden gedaan, zo zonde als dat ding meteen weer bij het oud papier ligt. Ik ken eigenlijk niemand die hem nog gebruikt.
wij krijgen die al lang niet meer, kregen een briefje in de bus en dat moest je opsturen als je ze wél wilde krijgen
meteen ff afgemeld! nee-nee sticker hadden we in ons vorig huis wel, nu moet ik hem nog ff aanvragen/ophalen. Kregen maanden geen folders vanwege slecht functionerende folderbezorger, dus had hem niet nodig .